زیدان: در تاریخ رئال، مثل رونالدو نخواهد آمد

 رئال خود را برای مصاف حساس فردا در نیمه نهایی جام جهانی باشگاه ها آماده می کند.

زین الدین زیدان، سرمربی کهکشانی ها در نشست خبری این بازی گفت:« اهمیت این رقابت ها را می دانیم و واضح است که می خواهیم آن را فتح کنیم. کمی خسته به ژاپن رسیدیم ولی زمان کافی برای مطابقت با آب و هوای اینجا را داشتیم. از سوی مردم ژاپن نیز لطف و محبت زیادی در این چند روز دیده ایم. همه ما از حمایت آنها ممنون هستیم.

آمه ریکا جریفی سخت و دشوار است. این تیم را می شناسیم اما نه به اندازه کافی. سه روز است که در مورد آمه ریکا حرف می زنیم و بازی هایش را آنالیز کرده ایم.

هدف ما ارائه یک بازی بزرگ است. شکی نیست که هیچ تیمی به خاطر نام و اعتبارش از پیش برنده نیست و ما این را می دانیم. برای پیروزی در بازی فردا باید بجنگیم تا بتوانیم به فینال برسیم. معتقدم این بازی 50-50 است.»

رونالدو بهترین بازیکن تاریخ رئال است یا این ادعایی است اغراق آمیز؟ :« نه اغراق نیست. در آینده بازیکنان زیادی به رئال خواهند آمد؛ اما هیچکس نمی تواند افتخارات او را تکرار کند.

به خاطر توپ طلای او بسیار خوشحالم و کاملا شایسته اش بود. او بهترین بازیکن تاریخ رئال است و مثل او دیگر نخواهیم دید. 4 توپ طلا فوق العاده است؛ اما مطمئنم او یک بار دیگر نیز می تواند فاتح این عنوان شود.

رونالدو هیچ دیداری را دست کم نمی گیرد. او انگیزه ای مثال زدنی دارد؛ حتی در بازی های دوستانه. برای دیدار فردا هم انگیزه فراوانی دارد.»