مهاجری: مقابل استقلال و پرسپولیس اشتباه کنی تنبیه می شوی

 رضا مهاجری در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال در هفته چهاردهم لیگ برتر اظهار داشت: تیم‌های استقلال و پرسپولیس به دلیل اینکه همه بازی‌های‌شان پخش مستقیم است، تیم‌ها از آنها شناخت کافی دارند و ما نیز از این قاعده مستثنی نیستیم و نقاط ضعف و قوت استقلال برای ما مشخص است.

وی افزود: بچه‌های ما اگر بتوانند کاری که به آنها گفته‌ایم را انجام بدهند فردا تیم برتر میدان خواهند بود. در بازی با پرسپولیس هم در دو لحظه غافل شدیم و همان کافی بود که در دیداری که باید حداقل یک امتیاز می‌گرفتیم، در عین شایستگی باختیم. تفاوت استقلال و پرسپولیس با سایر تیم‌ها در همین است اگر به آنها فرصت بدهید تنبیهتان می‌کنند امیدوارم در بازی فردا به استقلال این فرصت را ندهیم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان در مورد اینکه آیا فکر نمی‌کنید تعویض رضا حقیقی اشتباه بود و همین مسئله باعث گل خوردن تیمش شد، گفت: اگر در جریان بازی گل می‌خوردیم که به رضا حقیقی ارتباط داشت حرف شما درست بود. اما ما از ضربه ایستگاهی گل خوردیم و ربطی به تعویض نداشت. ما روی قدرت تاکتیکی به پرسپولیس نباختیم.

مهاجری ادامه داد: به خاطر مشکلاتی که این هفته پیش آمد تنها گل دوم پرسپولیس را دیدم و ظاهرا اصطلاح چالش مانکن برای ما پیش آمد و هیچ کدام از بازیکنان ما وحید امیری را نگاه نکرد. با توجه به موجودی ما روی نیمکت تنها رضا حقیقی را داشتیم که بتواند حفظ توپ کند. حقیقی قبلا در تیم ملی جام جهانی حضور داشته و خودش تلاش می‌کند که به آمادگی برسد. مدتی است از شرایط حرفه ای دور شده و اکنون نیاز دارد تا خودش را پیدا کند. از طرفی ما معلم هم هستیم و صرفا نباید دنبال نتیجه گرفتن باشیم. اینکه داور در بازی با پرسپولیس تنها دو دقیقه وقت اضافه می‌گیرد برای ما افتخار است اگر نگاهمان نتیجه گرایی بود می‌توانستیم با یک امتیاز زمین خارج شویم اما دنبال وقت تلف کردن و دیگر مسائل نبودیم.

وی در خصوص اینکه آیا زمین ورزشگاه ثامن در دیدار مقابل پرسپولیس کیفیت کافی را داشته است یا خیر، گفت: با توجه به اینکه روی زمین ورزشگاه کاور کشیده شده بود کیفیت آن مناسب بود زمین ثامن یکی از بهترین زمین‌های کشور است.

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان در پاسخ به این پرسش که شما به علت فوت پدرتان دو روز در تمرینات حاضر نبوده‌اید و آیا این مسئله روی تیم‌تان تأثیر نمی‌گذارد، تصریح کرد: من با تیم ارتباط داشتم و غیر از این نیز کادر فنی خوبی داریم که مطمئناً تیم را به خوبی آماده کرده‌اند. مهم‌تر از این هم فعل خواستن بچه هاست و امیدواریم شکست مقابل پرسپولیس را در این دیدار جبران کنیم.