دلایل شکست پرسپولیس از زبان انصاری فرد

 محمدحسن انصاری فرد پس از شکست یک بر صفر پرسپولیس برابر ذوب آهن در هفته چهاردهم لیگ برتر گفت: به نظر من بیرون کشیدن رامین رضاییان پس از اینکه پرسپولیس گل دریافت کرد، یک اشتباه بزرگ بود. زیرا رضاییان ویژگی های هجومی بیشتری دارد و وقتی که بازیکنی مانند حسین ماهینی را یک دفاع است در زمین دارید، بیرون کشیدن رضاییان یک اشتباه بزرگ بود.

وی افزود: همیشه تعویض ها کارساز نیست. برخی مربیان فکر می‌کنند  هنگامی که عقب تیمشان می‌افتد با تعویض می‌توانند نتیجه را برگردانند. اما در این شرایط باید تاکتیک را تغییر داد. در این شرایط حضور بازیکنی مثل رامین رضاییان می‌توانست در ترکیب به تیم کمک کند. زیرا تیم می‌توانست با استفاده از قدرت نفوذ رامین و همچنین قدرت سرزنی مهدی طارمی نتیجه می‌توانست تغییر کند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس اظهار کرد: تعویض های برانکو بازیکنانی مثل احمد نوراللهی و ولادمیر پریمیوف بودند نوراللهی هافبک دفاعی است که در این شرایط تاثیر چندانی نمی‌تواند داشته باشد و پریموف هم در دو بازی قبلی چندان موثر ظاهر نشد. در مجموع برانکو تعویض های خوبی انجام نداد.

وی در پایان گفت: این بهترین موقعی بود که پرسپولیس باخت زیرا در نیم فصل باید ضعف ها را برطرف کند و برای مسابقات لیگ قهرمانان آسیا آماده شود.