واکنش یک بازیکن خارجی به پیشنهاد پرسپولیس

بدون تردید یکی از بهترین های نیم فصل گادوین منشا مهاجم نیجریه ای پیکان بوده است. مهاجمی که در اولین فصل حضورش در فوتبال ایران خیلی زود توانست خود را نشان داده و  تا اینجای مسابقات 6 گل برای پیکان به ثمر رسانده. نکته قابل توجه اینکه اکثر گل های منشا 3 امتیازی بوده و تیم مجید جلالی به لطف همین گل ها الان در رده ششم جدول لیگ قرار گرفته است. گفت و گویی با مهاجم نیجریه ای انجام دادیم که در زیر می خوانید؛

 باز هم تو گل 3 امتیازی برای تیمت به ثمر رساندی

وظیفه من گل زدن است. چند هفته ای بود که گل نزده بودم و این مساله مرا ناراحت کرده بود. گلی که به سایپا زدم اولین گلم با ضربه سر در فوتبال ایران بود. 

نشان دادی در زدن ضربه سر هم تبحر داری

بله ضربات سر را هم خوب میزنم اما نوع بازی ما به شکلی است که کمتر از کناره ها ارسال داریم.و بیشتر حملات مان در عمق دفاع حریفان است. با این حال سعی میکنم در ضربات ایستگاهی با جایگیری مناسب گلزنی کنم.

این روز ها صحبت از پیشنهادات زیادی است که برای تو امده

در این مورد صحبت خاصی ندارم چون که مدیر برنامه هایم به پیشنهادات رسیدگی می کند. فقط خوشحالم از اینکه در مدت کوتاه توانستم توجه تیم های ایرانی را به خود جلب کنم. البته من هنوز نیمی از توانایی های خود را هم نشان نداده ام و مطمین باشید در آینده بازی های بسیار بهتری از من خواهید دید.

مثل اینکه پرسپولیس به دنبال تو است

گفتم که اگر تیمی مرا می خواهد باید با مدیر برنامه هایم صحبت کند. من با باشگاه پیکان تا پایان فصل قرارداد دارم و به آن احترام میگذارم. شرایطم در تیم خیلی خوب است و دلیلی برای جدایی نمی بینم.

 اما خیلی ها دوست دارند در پرسپولیس بازی کنند

پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی تیم های بزرگ و پر طرفداری هستند و طبیعی است که هر بازیکنی علاقمند به بازی در این تیم ها باشد اما من تحت قرارداد باشگاه پیکانم و از شرایطم در این.تیم راضی هستم. توجه دیگر تیم ها مرا خوشحال میکند اما به عنوان یک فوتبالیست حرفه ایدتمرکزم را از دست نداده و تلاش میکنم بهتر از این بازی کنم تا پیشنهادات بهتری برسد.

 چه تیم هایی را بهتر از بقیه و مدعی اصلی قهرمانی میبینی؟

من فکر می کنم تیم های ایرانی فاصله خیلی نزدیکی با هم دارند و جدول مسابقات به خوبی این مساله رو نشان می دهد. الان صدرنشین لیگ با تیم هشتم جدول فقط 8 امتیاز فاصله دارد و این شانس رو دارد در پایان قهرمان شود. من تیمی را خیلی قدرتمند و بهتر از دیگر تیم ها ندیدم.

برای پیکان هم شانس قهرمانی قائل هستی؟

هیچ چیز دور از دسترس نیست. خیلی مهم است که ما چه خرید هایی در نیم فصل داشته باشیم. مطمنا شرایط در نیم فصل دوم سخت تر می شود و تیمی که نیمکت قوی تری داشته باشد کمتر دچار افت و نوسان خواهد شد. ضمن اینکه همه ما باید به خودباوری برسیم و بدانیم که می توانیم جزو تیم های بالای جدول باشیم.