آرش افشین قهر نکرده

بهتاش فریبا با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنان استقلال مقابل پدیده مشهد گفت: بازیکنان ما یک نیمه خوب را مقابل پدیده انجام دادند و توانستند با موقعیت هایی که در نیمه دوم به دست آوردند با یک گل این تیم را شکست بدهند.

وی تاکید کرد: استقلال با یک بازی نسبتا خوب توانست به سه امتیاز حساس دست پیدا کند و شرایط خود را در جدول بهبود ببخشد.

مدیرفنی استقلال در خصوص دیدار این تیم در جام حذفی برابر نفت تهران، گفت: نفت یک تیم بسیار خوب است که از کادر فنی و بازیکنان باتجربه ای سود می برد. این تیم با توجه به نتایجی که در لیگ شانزدهم گرفته چشم به جام حذفی دارد و نمی خواهد در این دیدار بازنده باشد. البته علیرضا منصوریان شناخت خوبی از نفت دارد زیرا دو سال در این تیم کار کرده و کاملا به نقاط ضعف و قوت تیم نفت آشنا است.

بهتاش فریبا در ادامه خاطرنشان کرد: ما برای این دیدار یعقوب کریمی و فرشید اسماعیلی را در اختیار نخواهیم داشت و به همین خاطر در دیدار برابر پدیده مشهد از میلاد زکی‌پور استفاده کردیم تا او را محک بزنیم.

مدیرفنی استقلال در خصوص قهر آرش افشین قبل از دیدار برابر پدیده مشهد، گفت: نمی دانم کلمه قهر از کجا آمده و چرا هر بازیکنی که در لیست ۱۸ نفره نیست برخی رسانه ها آن را قهر معنی می کنند! آرش افشین در لیست ۱۸ نفره نبود و پس از صحبت با محمد خرمگاه از او خواست با توجه به سردی هوا بازی را از منزل ببیند که خرمگاه هم قبول کرد و این بازیکن به منزل رفت اما متاسفانه برخی رسانه ها این مساله را قهر عنوان کردند!

بهتاش فریبا تاکید کرد: طبیعت فوتبال این است که هر بازیکنی از لیست ۱۸ نفره بیرون بماند ناراحت خواهد شد اما این یک حسن بزرگ دارد و آن این است که بازیکن  تلاش بیشتری می کند تا بتواند در لیست ۱۸ نفره و یا در ترکیب ۱۱ نفره قرار بگیرد.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا صحت دارد که محمد خرمگاه و یعقوب کریمی بعد از بازی با پدیده در رختکن با یکدیگر درگیر شده اند؟ گفت: من همیشه صادقانه صحبت کردم. هیچ درگیری بین این دو ایجاد نشده بود. این خبر را تکذیب می کنم زیرا هرگز چنین چیزی در رختکن اتفاق نیفتاده است. نمی دانم برخی دوستان به دنبال چه چیزی هستند و چرا می خواهند استقلال را به حاشیه ببرند.

مدیرفنی استقلال در خصوص حضور پیشکسوتان در تورنمنتی برای بزرگداشت زنده یاد منصور پورحیدری گفت: بسیار خوشحالم چیزی حدود ۷۰ تا ۸۰ پیشکسوت استقلال کنار یکدیگر گرد آمدند و بازی هایی را برای یادبود مرحوم منصور خان پورحیدری انجام دادند. این مساله باعث می شود تا هم وحدت و همدلی بیشتری بین پیشکسوتان به وجود آید و هم شاهد دیدار چند نسل از پیشکسوتان استقلال باشیم. امیدوارم این حضور پیشکسوت ها کنار یکدیگر تداوم داشته باشد اما نه فقط به خاطر یادآوری درگذشتگان.