حواشی دیدار استقلال و ذوب آهن

سرویس ورزشی افکار نیوز - در اين مسابقه كه با حضور بيش از ۸هزارتماشاگر مشتاق برگزار شد آبي پوشان تهراني خيلي زود به گل رسيدند در دقيقه ۸ ضربه كرنر دقيق فريدون زندي ، حنيف عمران زاده با يك ضربه سر دروازه ذوب آهن را باز كرد اما اين پايان كار در نيمه اول نبود چراكه اين بار سانتر زيباي فرهاد مجيدي اين بار ميلاد ميداودي با يك ضربه سر ودر پي تعلل خط دفاعي ذوبيها دروازه ذوب آهن را باز كرد و با نتيجه ۲برصفر نيمه اول به پايان رسيد. در نيمه دوم علي رغم حملات تيم ذوب آهن شاگردان ابراهيم زاده موفق به گل زني نشدند و در نهايت تيم استقلال تهران موفق شد با نتيجه دوبرصفر تيم ذوب آهن اصفهان را شكست دهد.


در حاشیه بازی:
در این مسابقه حدود ۲۵ درصد از صندلی ورزشگاه فولادشهر در اختیار هواداران استقلال تهران بود و مابقی ظرفیت ورزشگاه در اختیار هواداران ذوب آهن قرار گرفته بود.
قبل از شروع بازی فریدون زندی، کیانوش رحمتی و میلاد میداودی به رسم ادب به سمت منصور ابراهیم زاده سرمربی تیم ذوب آهن رفتند واز این مربی رخصت طلبیدند.
داوری این مسابقه برعهده محسن ترکی بود که در این مسابقه به فریدون زندی و فرهاد مجیدی از استقلال تهران و حسین ماهینی و قاسم حدادی فر از ذوب آهن اصفهان کارت زرد نشان داد.
در دقیقه ۴۴ محمدقاضی موقعیت خوبی را از دست داد و یکی از هواداران تیم ذوب آهن که در پشت نیمکت تیم ذوب‌آهن حاضر بود اعتراض شدیدی نمود که با وامنش جالب توجه ابراهیم زاده قرار گرفت که ابراهیم زاده در حالی که بازی تمام نشده بود نیمکت را ترک کرد و به سمت این هوادار رفت و جالب بود که وی چند دقیقه در کنار این هوادار نشست و با وی به صحبت پرداخت.
اما شنیدهای ما حکایت از این بود که این هوادار یکی از اقوام اسماعیل فرهادی بازیکن نیمکت نشین این بازی تیم ذوب آهن بود که از سرمربی تیم ذوب‌آهن خواست که قاضی را به جای فرهادی تعویض نماید و از نکات قابل توجه این بازی در نیمه دوم ابراهیم زاده این تعویض را انجام داد.
پس از مصاحبه تند و تیز بازیکنان تیم استقلال تهران در بازی گذشته مقابل راه آهن در مورد مسائل مالی این باشگاه در این بازی در یک حرکتی خود جوش مدیران باشگاه بازیکنان خود را ممنوع المصاحبه نمودند و حتی علی فتح الله زاده مدیرعامل این باشگاه در ورزشگاه حاضر بود و در پایان بازی با بازیکنان این تیم ورزشگاه را ترک نمود.
اما آندرانیک تیموریان بازیکن ملی پوش تیم استقلال تهران که آخرین نفری بود که از رختکن خارج شد خیلی کوتاه به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
در پایان بازی بازیکنان تیم ذوب آهن طی مصاحبه های مختلف با خبرنگاران از مشکلات مالی این باشگاه بسیار ناراحت بودند و اذعان داشتند امسال هنوز هیچ مبلغی از قرار دادهایشان پرداخت نگردیده است.
هنگام خروج بازیکنان ذوب اهن از ورزشگاه درگیری فیزیکی بین بازیکنان ذوب اهن و تماشاگران به وجود امد که حاضران به خبرنگار افکار نیوز از مصدومیت شدید ایگور کاسترو خبر دادند