مجمع باشگاه پرسپولیس با حضور وزیر ورزش تشکیل می شود

با توجه به مشکلات صورت‌های مالی در چند سال گذشته، گزارش مالی سال 95 – 94 باشگاه پرسپولیس توسط سازمان حسابرسی مورد تائید قرار گرفت.

بر همین اساس مدیریت باشگاه پرسپولیس از مدتی قبل به دنبال تشکیل نشست مجمع عمومی عادی باشگاه بود تا در مهلت قانونی با دریافت گزارش مالی، گزارش هیئت مدیره و بازرسی نسبت به تصویب حساب‌ها اقدام شود.

مجمع باشگاه با دعوت از 3 رکن اساسی شرکت‌های دولتی (وزیر ورزش و جوانان، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی یا نماینده او و وزیر اقتصاد و دارایی یا نماینده او) تشکیل خواهد شد.

جلسه از ساعت 11 آغاز می‌شود و مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده برای بررسی گزارش مالی سال 95 – 94 خواهد بود. در جریان این نشست، ضمن استماع گزارش هیئت مدیره و بازرسی، بازرس جدید و روزنامه کثیرالانتشار برای درج آگهی‌های باشگاه هم انتخاب خواهد شد.

در این نشست اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس چند تن از معاونان وزارت ورزش و جوانان و تنی چند از معاونان و مدیران باشگاه در بخش‌های حقوقی، اقتصادی، مالی، روابط عمومی، اداری و ... حضور خواهند داشت تا هر جا مجمع باشگاه ضروری دید، نسبت به ارائه اطلاعات مورد نیاز اقدام نمایند.