به گزارش ایرنا، محمود كلهر افزود: كميته فني به ويژه علي پروين مي تواند در اين شرايط سخت به استيلي كمك كند و اين تيم را از شرايط فعلي خارج كند.
وی ادامه داد: استیلی تمام تلاش خود را کرده است اما با توجه به شرایط موجود و برخورد های هواداران معتقدم او باید با استعفا بهترین تصمیم را برای خود بگیرد.
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تهران گفت: استیلی از لحاظ فنی و اخلاقی بسیار خوب است اما شرایط به شکلی شده که به استعفا بهترین تصمیم برایش خواهد بود.
وی تصریح کرد: با این وجود اعتقاد دارم پروین نقش مهمی در وضعیت کنونی دارد و می تواند کمک زیادی به پرسپولیس کند زیرا تجربه لازم را دارد و به خوبی نقاط ضعف تیم را می داند.
وی اظهار داشت: شرط موفقیت پرسپولیس همدلی و حمایت از تصمیم های اعضای تصمیم گیرنده آن است موضوعی که در حال حاضر کم رنگ به نظر می رسد.
کلهر گفت: پرسپولیس زمانی موفق بوده که یک مدیر قوی در بخش اجرایی و یک مدیر قوی در بخش فنی داشته است.
وی تاکید کرد: اگر کمیته فنی هست نباید به شکل تصنعی باشد و باید کمیته ای مسوولیت حل مشکلات را داشته باشد که در راس آن علی پروین قرار گیرد.
کلهر گفت: هواداران پرسپولیس از این تیم برد می خواهند و دیگر نمی توانند شاهد ادامه این وضعیت باشند البته در فصل گذشته نیز این هواداران از پرسپولیس بازی های خوبی ندیده اند.
پيشكسوت باشگاه پرسپوليس تنها راه موفقيت اين تيم با هدايت حميد استيلي را حمايت هواداران و مديريت باشگاه از اين مربي دانست.