امیدیان: هر تیمی که اشتباه کند تنبیه می‌شود

 جلال امیدیان در نشست خبری پیش از دیدار 2 تیم گسترش فولاد تبریز و ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: خوشحالم بار دیگر در تبریز هستیم. فردا یک بازی سخت با گسترش داریم زیرا این تیم، تیم بسیار خوب و قابل احترامی است و در همه نقاط زمین بازیکنان تاثیرگذاری دارد. در این دیدار تیمی که اشتباه کند تنبیه خواهد شد و اشتباهات هم قابل جبران نیست. تیمی به مرحله بعد صعود می‌کند که اشتباهات کمتری داشته باشد.

وی افزود: سرمای هوا و فاصله کم بازی‌ها با یکدیگر می‌تواند روی کیفیت بازی تاثیر بگذارد، اما امیدوارم در دیدار فردا این اتفاق نیفتد و شاهد یک بازی زیبا و تماشاگر پسند باشیم.

مربی ذوب‌آهن درباره علت نیامدن سرمربی این تیم به نشست خبری عنوان کرد: ساعت 6 صبح به تبریز رسیدیم و سرمربی تیم باید در جلسه آنالیز قبل از بازی حضور داشته باشد به همین دلیل حسینی نتوانست در نشست خبری حاضر شود.

امیدیان در خصوص روند نتیجه‌گیری تیم ذوب‌آهن و این که آیا این تیم می‌خواهد از جام حذفی به لیگ قهرمانان برسد، گفت: صد در صد در 2 جبهه لیگ و حذفی می‌جنگیم. با توجه به اینکه در آینده لیگ قهرمانان هم به ما اضافه خواهد شد به دنبال این هستیم تا خیلی خوب ریکاوری کنیم و در هر 3 جبهه موفق ظاهر شویم. به دنبال این هستیم در لیگ برتر رتبه خوبی به دست بیاوریم.

وی تصریح کرد: حدادی‌فر تازه به تیم ما اضافه شده و ما نفرات جنگیدن در هر 3 جبهه را داریم. مطمئناً در نیم فصل بازیکنی که بتواند به تیم ما کمک کند را جذب می‌کنیم و تیم را تقویت خواهیم کرد.

مربی ذوب‌آهن در مورد مصدومان و محرومان تیمش برای دیدار مقابل گسترش گفت: در این دیدار قنبری و علی شکاری را در اختیار نداریم. حدادی‌فر هم تازه به تیم ما اضافه شده و آمادگی بازی را ندارد.