واکنش مجتبی جباری به بازگشت به استقلال

بازگشت مجتبی جباری به استقلال؛ خبری که بارقه‌های امید را در دل هواداران ناامید این تیم زنده کرده است.

 

آیا جباری در نیم‌فصل دوم پیراهن استقلال را بر تن می‌کند و با شماره 8 همیشگی‌اش، با پاس‌های طلایی و میدان‌داری‌اش استقلال را به روزهای خوب برمی‌گرداند؟

 

این رویاها اما انگار به این زودی محقق نمی‌شود چرا که مجتبی برنامه‌ای برای بازگشت به لیگ ایران در نقل و انتقالات زمستانی ندارد، حتی اگر باشگاه الاهلی او را به دلیل آسیب‌دیدگی از لیست خود کنار بگذارد.

 

اظهارات جباری می‌تواند به سوالات اصلی در این باره پاسخ شفاف بدهد:

 

* آقای جباری سلام، چه خبر؟ این روزها زمزمه‌های زیادی در خصوص بازگشت شما به استقلال در رسانه‌ها مطرح است...

- (می‌خندد) خودم هم در رسانه‌ها خواندم اما فعلا بازیکن الاهلی هستم و تا پایان فصل با این تیم قطری قرارداد دارم.

 

* رسانه‌های قطر از قول یونس آدم سرمربی الاهلی نوشته‌اند که به دلیل آسیب‌دیدگی، شما از لیست الاهلی خارج می‌شوید. این موضوع صحت دارد؟

- من هم این موضوع را در رسانه‌ها خواندم اما تا الان چیزی به صورت رسمی از سوی باشگاه به من اعلام نشده. اتفاقا در حال حاضر مدارکم در اختیار باشگاه الاهلی است و قبل از آمدن به ایران قرار بود برایم روادید کشور صربستان را بگیرند تا در آنجا به کارهای درمانی بپردازم و زودتر از مصدومیت رهایی پیدا کنم تا در بازی‌های نیم‌فصل دوم برای الاهلی به میدان بروم.

 

* ولی ظاهرا باشگاه الاهلی تصمیم خود را در خصوص قطع همکاری با شما گرفته.

- باید به صورت رسمی این موضوع به من اعلام شود. با توجه به آسیب‌دیدگی پایم، الاهلی حق دارد که سراغ بازیکن جدید برود که در نیم‌فصل دوم به کمک آنها بیاید اما قرار قبلی ما این بود که در صربستان پزشکان روی آسیب‌دیدگی‌ام کار کنند و تا قبل از شروع نیم‌فصل دوم قطر، به تمرینات برگردم. به خاطر بازی‌های ملی و مقدماتی جام جهانی، لیگ قطر فشرده در نیم‌فصل دوم ادامه پیدا می‌کند و اوضاع تیم هم چندان خوب نیست. به همین دلیل کادر فنی تصمیم به تقویت تیم گرفته ولی در مورد خودم تا این حد می‌دانم که باشگاه در حال پیگیری روادید صربستان بود. حالا اگر در این یکی، دو روز تصمیم دیگری گرفته باشند بی‌اطلاعم و منتظر خبر از باشگاه هستم که به صربستان بروم یا تصمیم دیگری گرفته شده.

 

* از این خبر شوکه نشدی؟

- نه خیلی برایم عجیب نیست چون با شرایط باشگاه و فشردگی مسابقات، الاهلی به بازیکنی احتیاج دارد که در شروع نیم‌فصل به آنها کمک کند.

 

* اگر از این تیم جدا شوی، قصد حضور در لیگ ایران را نداری؟

- اول باید ببینم تکلیفم با قطری‌ها چطور می‌شود ولی اولویت من سلامتی و برطرف شدن مصدومیت پایم است.

 

* خیلی‌ها منتظرند تو را با پیراهن استقلال در نیم‌فصل دوم ببینند. به نظرت این اتفاق رخ می‌دهد؟

- نه حتی اگر از الاهلی هم جدا شوم، باید روی سلامتی‌ام کار کنم و احتیاج به ریکاوری دارم. در صورت جدایی از تیم قطری، بعید می‌دانم در این نیم‌فصل به تیم دیگری بروم و صبر می‌کنم تا ابتدای فصل بعد تیم آینده‌ام را مشخص کنم.

 

* از وضعیت استقلال حتما با اطلاع هستید. حضور شما می‌تواند به آنها کمک کند.

- فعلا نه درخواستی از سوی استقلالی‌ها داشتم و نه به صورت رسمی پایان همکاری‌ام با قطری‌ها اعلام شده است. پس نمی‌توانم در این باره اظهارنظری کنم. اجازه بدهید ابتدا تکلیفم با الاهلی روشن شود ولی شخصا تصمیمی برای نیم‌فصل و رفتن به تیم جدید ندارم.

 

* اوضاع استقلال را چطور می‌بینید؟

- در مورد استقلال فعلا صحبت نمی‌کنم. احساس می‌کنم استقلالی‌ها باید آرامش داشته باشند و دلیلی هم ندارد من در مورد این تیم حرف بزنم.

 

* پس بازگشت شما در نیم‌فصل به استقلال منتفی است؟

- با توجه به شرایط موجود، می‌خواهم ابتدای فصل بعد تیم جدیدم را انتخاب کنم.