زهیوی در دوراهی پرسپولیس و استقلال

رحیم زهیوی از رفتارهایی که در این مدت با بازیکنان تیم استقلال خوزستان صورت گرفته است ناراحت است. او قصد جدایی از جمع آبی‌پوشان اهوازی را دارد، هرچند که هنوز تصمیم نهایی را در این باره نگرفته است. زهیوی درباره شرایط خود در استقلال خوزستان و مسائلی مختلف دیگر به سؤالات کاپ پاسخ می‌دهد.

برای آینده چه تصمیمی داری؟

من قبلا هم گفته‌ام که چند پیشنهاد خوب دارم و الان هم می‌گویمن که از بهترین تیم‌های ایران پیشنهاد دارم. بدون اینکه دنبال چاپلوسی باشم باید بگویم که تا الان به‌خاطر پورموسوی، هواداران استقلال خوزستان و هم‌تیمی‌های خوبم دوام آوردم. من از کادر فنی و بازیکنان تشکر می‌کنم، چون عملکرد خوبم نتیجه زحمات آنهاست، ولی شرایط روحی و مالی من خوب نیست.

یعنی قصد جدایی داری؟

احتمالا جدا بشوم، ولی نیاز به این دارم که چند روز فکر کنم. من اتمام حجت کرده‌ام و حرفهایم را زده‌ام.

یعنی به باشگاه فرصت داده‌ای که مشکلات تو را برطرف کند؟

من از گذشته هم خیلی به باشگاه فرصت دادم، ولی هیچ توجهی به من و دیگر بازیکنان نکردند. اول فصل پیشنهادهای خیلی خوبی داشتم که به‌خاطر استقلال خوزستان آنها را رد کردم، اما مسئولان هیچ احترامی برای من قائل نبودند.

احتمالا جدا خواهی شد؟

احتمالش زیاد است.

در این زمینه با پورموسوی صحبت کردی؟

خیر، هنوز صحبتی انجام نداده‌ام.

فکر می‌کنی باشگاه اجازه بدهد جدا شوی؟

من می‌توانستم قبل از شروع فصل بروم، ولی بارها گفته‌ام که به چه دلایل مانده‌ام. من احترام زیادی برای تیم و مردم خوزستان قائل هستم، اما ما بی‌احترامی دیدیم.

اگر باشگاه مشکل تو را حل کند، می‌مانی؟

مثلا اگر بخواهند 50 درصد پول بدهند، در آینده چه اتفاقاتی خواهد افتاد؟ من خیلی چیزها را به‌خاطر استقلال خوزستان از دست دادم. واقعا نمی‌دانم چه بگویم.

مقصد بعدی تو کدام تیم خواهد بود؟

احتمالا به تهران می‌روم.

کدام تیم؟

یا استقلال یا پرسپولیس. به هر حال بازی کردن در این دو تیم آرزوی هر بازیکنی است.

شانس اول قهرمانی را به کدام تیم می‌دهی؟

به نظر من پرسپولیس و تراکتورسازی شانس‌های اصلی هستند و یکی از این دو تیم با اختلاف قهرمان خواهد شد.