انتقاد خداداد عزیزی به مدیران فوتبال

خداداد عزیزی، سرمربی جدید تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد درباره اتفاقات بازی تیمش با پرسپولیس توضیح داد: مسئولان این فوتبال حرفه‌ای نیستند. محمد صادقی اسطوره فوتبال این مملکت است. وقتی ایشان با فرزندش به استادیوم آمده اجازه ورود به محمد صادقی داده نشده و به او گفته‌اند که "هر کسی که می‌خواهید باشید، بروید بلیت بخرید". این موضوع به خاطر این است که مدیران این فوتبال، فوتبالی نیستند و اسطوره‌های کشور خود را نمی‌شناسند.

وی درباره اضافه شدن مهدی هاشمی نسب به نیمکت سیاه جامگان نیز بیان کرد: مهدی هاشمی‌نسب به علت نداشتن کارت مربیگری به عنوان سرپرست روی نیمکت تیم خواهد نشست. اما در اصل ایشان دستیار من است و کارهای فنی بر عهده مهدی است.

بازیکن سابق تیم ملی درباره فصل نقل و انتقالات نیز گفت: ما بازیکن خاصی را مد نظر نداریم اما حتما باید تقویت شویم. متاسفانه در این فصل بیشتر بازیکنان با باشگاه‌شان قرارداد دارند و مبلغ رضایتنامه آن‌ها بیش از حد معمول است. بازیکنان خوبی که آزاد هستند نیز ترجیح می‌دهند به تیم‌هایی بروند که وضعیت بهتری در جدول رده‌بندی دارند. ما بازیکنی را می‌خواهیم که مثلا اگر امروز با او قرارداد بستیم، فردا سر تمرین حاضر شود و دنبال تعطیلات نباشد. به همین دلیل دست ما در خرید بازیکن بسته است ولی اگر بازیکنی پیدا کنیم که بتواند به تیم کمک کند حتما او را به لیست سیاه جامگان اضافه خواهیم کرد.