بین منصوریان و رحمتی در فرودگاه چه گذشت؟

قضیه نیمکت‌نشینی مهدی رحمتی در اصفهان تا بعد از پایان بازی فقط یک تصمیم تاکتیکی بود اما بعد از بازی و در فرودگاه این تصمیم تاکتیکی به یک بحران بزرگ تبدیل شد که حالا باید یک قربانی داشته باشد. قربانی‌ای که نامش مهدی رحمتی است.

داستان مهدی رحمتی و منصوریان را می‌شود همین‌جا نقطه پایانش را گذاشت. خیلی به عکس‌‌های رحمتی و روحیه‌دادن‌هایش به حسینی و به فیگورهای منصوریان و مکالمات یک‌طرفه‌اش با کاپیتان تیمش توجه نکنید. وقتی که حتی رضا افتخاری هم اعتراف کرد که روابط این دو شکرآب شده و صحبت‌های ردو بدل شده در فرودگاه هنگام پرواز به تهران نشان می‌دهد که آن عکس‌ها و تلاش‌های بی‌رمق برای نشان دادن رابطه خوب صوری است.

در فرودگاه طرفین این دعوا به این نتیجه رسیدند که جدایی بهترین راه‌حل است. از یک سو رحمتی در صحبتی که با بابازاده و افتخاری داشت به آنها گفت که نمی‌تواند برای نیمکت‌نشینی در استقلال بماند و اگر قرار است اوضاع به همین منوال باشد ترجیح می‌دهد که از استقلال برود. البته صحبت‌های رحمتی بیشتر از آن که جدی باشد یک تهدید به حساب می‌آمد. مثل آن زمان که قصد داشت با یک تهدید در تیم کی‌روش جای خود را محکم‌تر کند و همه چیز برعکس شد. اما از آن طرف هم منصوریان همین تصمیم را داشت. او در صحبتی که با خود رحمتی داشت هم همین راه را به رحمتی پیشنهاد داد. به او گفت یا روی نیمکت بنشیند و یا اگر نمی‌تواند، به دنبال تیم جدیدی باشد تا بیشتر از همیشه او را غافلگیر کند. حرف‌های منصوریان به رحمتی ظاهرا آنقدر تند بوده که او را بعد از بازی وادار کرده تا سری به صفحه شخصی‌اش بزند و با این جمله که «به هر کسی اعتماد نکنید، شیطان هم روزی فرشته بوده است.» ظاهرا مکالمات فرودگاه، منصوریان را از فرشته تبدیل به شیطان کرده برای کاپیتان.