سپاهان مشتری جدید ستاره های خوزستان

عبدالله ویسی سرمربی تیم سپاهان، بعد از قهرمانی با استقلال خوزستان در لیگ برتر، به سپاهان پیوست تا این تیم را هم مدعی قهرمانی کند. او در ابتدای فصل پایه های سپاهان را به هم زد و تعدادی از بازیکنان باتجربه را کنار گذاشت تا این تیم را از نو و با سلیقه و نظر خودش بسازد. رفت و آمدهای زیاد در سپاهان حاصل این تفکر سرمربی جدید این تیم بود.

اما استارت سپاهان در لیگ خیلی امیدوار کننده نبود؛ تا جایی که حتی اخباری مبنی بر نارضایتی مسئولان باشگاه از ویسی رسانه ای شد اما سپاهان چند هفته آخر لیگ امیدوار کننده بود. این تیم با دو پیروزی در لیگ و جام حذفی که شاخص ترین آن مقابل تراکتورسازی در تبریز بود به روزهای خوب خودش نزدیک شد. صعود این تیم به مرحله نیمه نهایی جام حذفی نیز باعث شد تا پایان نیم فصل نخست حسابی به کام ویسی و شاگردانش شیرین باشد. 

اما این موفقیت ها دلیل بر این نیست تا ویسی در نقل و انتقالات نیم فصل ورود نکند. سرمربی جوان سپاهان قصد دارد تا نقاط ضعف تیمش را ترمیم و برای نیم فصل دوم اسب تیمش را برای قهرمانی زین کند.

ویسی که تجربه خوبی از کار کردن با برخی از بازیکنان استقلال خوزستان در فصل گذشته دارد، بی تمایل نیست تا بار دیگر جمعی از بهترین های این تیم را دور خود جمع کند. او که در ابتدای فصل «موسی کولی بالی» را با خود از استقلال خوزستان به سپاهان آورد، حالا قصد استفاده از فرصتی را دارد که شرایط خاص باشگاه استقلال خوزستان ایجاد کرده است.

از آنجایی که جمعی از بازیکنان استقلال خوزستان متمم قراردادی در دست دارند که در صورت عدم دریافت ۵۰ درصد از مبلغ قراردادشان تا نیم فصل مسابقات آنها می توانند قراردادهای خود را به صورت یک طرفه فسخ کنند، ویسی نیز برای جذب این بازیکنان تمایل دارد.

محمد طیبی، حسن بیت سعید و رحیم زهیوی سه بازیکن شاخص استقلال خوزستان هستند مورد نظر عبدالله ویسی می باشند تا در صورت قطعی شدن جدایی شان از استقلال خوزستان، به سپاهان پیوسته و در این تیم نیم فصل دوم بازی کنند.