استارت حریف قطری استقلال بدون پورعلی گنجی و ژاوی

السد بعد از استراحت چند روزه به بازیکنانش، دور جدید تمرینات را در حالی آغاز کرد که خبری از دو ستاره خارجی این تیم یعنی ژاوی هرناندز اسپانیایی و مرتضی پورعلی گنجی ایرانی در بین بازیکنان نبود.

با توجه به این که فدراسیون فوتبال قطر برنامه فشرده ای برای ادامه لیگ ستارگان در نظر گرفت بیشتر باشگاه های حاضر در این رقابت ها تمرینات خود را زودتر از موعد مقرر و قبل از آغاز سال نو میلادی در غیاب ستاره های خارجی استارت زدند که السد هم از شب گذشته تمرینات را در دوحه آغاز کرد آن هم بدون ژاوی و پورعلی گنجی.

طبق نوشته روزنامه استاد الدوحه، السدی ها که خود را برای بازی روز 14 دی ماه مقابل الخریطیات آماده می کنند از فردا با حضور ستاره های خارجی خود تمرینات را زیر نظر فریرا پرتغالی برگزار خواهند کرد تا بار دیگر شانس بازگشت به صدر جدول را پیدا کنند و برای قهرمانی نیم فصل قطر خیز بردارند.

السد رقیب استقلال در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا برای حضور هر چه قوی تر در این مسابقه برنامه های ویژه ای در نظر گرفته که از جمله آنها می توان به درخواست این تیم برای تعویق بازی های هفته هفدهم و هجدهم لیگ ستارگان قبل از سفر به تهران است که باید دید مورد قبول فدراسیون و سازمان لیگ این کشور قرار خواهد گرفت یا نه؟