برانکو هیچ توافقی با منصوریان نکرده است

برانکو ایوانکوویچ در تمرین امروز پنجشنبه تیم فوتبال پرسپولیس درمورد لیست نقل و انتقالات این تیم برای نیم فصل گفت: لیست نقل و انتقالات را فقط من و طاهری می‌دانیم و این موضوع محرمانه است. فعلاً ۵ بازیکن ما جدا شده است و باید تیم را تقویت کنیم اما این موضوع در حال حاضر سخت است، زیرا بازیکنان تحت قرارداد باشگاه‌هایشان هستند و سایر باشگاه‌ها نیز نمی‌خواهند بازیکنانشان را از دست بدهند اما تلاش می‌کنیم تا بازیکنان خوبی جذب کنیم. تا وقتی که موضوعی قطعی نشده باشد، نمی‌توانیم صحبتی کنیم.

وی افزود: نوراللهی، عالیشاه، آرام‌طبع، شهاب زاهدی و محمدی رحمتی بازیکنانی هستند که از پرسپولیس جدا شده‌اند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با شایعه جدایی دو بازیکن اوکراینی پرسپولیس خاطرنشان کرد: این دو بازیکن، بازیکنان ما هستند و همه آنهایی که قرارداد دارند، بازیکنان ما هستند. در مورد انصاری هم خیلی صحبت‌ها شده است. این دو بازیکن فعلاً در جمع ما حضور خواهند داشت.

برانکو ایوانکوویچ در خصوص اینکه در چه پست‌هایی قرار است پرسپولیس تقویت شود؟ گفت: حداقل در هر خطوط یک بازیکن خواهیم گرفت. خط دفاع، هافبک و حمله؛ در کل اینکه حداقل چهار بازیکن می‌گیریم.

وی در رابطه با برگزاری اردوی تیم ملی و اینکه این موضوع در روند حرکتی پرسپولیس وقفه‌ای می‌اندازد یا خیر؟ اظهار کرد: من از اینکه تیم ملی اردو برگزار می‌کند یا نه، خبر ندارم. اگر رسماً اعلام شود که این اردو برگزار می‌شود، آن زمان من نظرم را خواهم داد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص صحبت‌هایی که مبنی بر برکناری طاهری مطرح شد، گفت: من وقتی کرواسی بودم، این موضوعات را شنیدم. نمی‌دانم که مقررات و قانون چه چیزی می‌گویند و دلایل چه چیزی است اما من بسیار خوشحال هستم که طاهری در پرسپولیس ماندگار شده است، زیرا ما با هم یک برنامه‌ای را شروع کردیم و دوست داریم با هم آن را تمام کنیم.

برانکو ایوانکوویچ در خصوص تغییر تاریخ دیدار دربی نیز گفت: با منصوریان هیچ توافقی در رابطه با زمان برگزاری دربی نکردم و امروز قرار است برنامه را به من بدهند.

این مربی در رابطه با اینکه گفته می‌شد منصوریان و برانکو در رابطه با زمان برگزاری دربی توافق کردند، گفت: من با هیچ‌کس توافقی انجام نداده‌ام؛  الان هم نمی‌توانم جوابی بدهم چون برنامه را ندیدم و نمی‌دانم که چه مسائلی است. من دیشب رسیدم و خواهشا به من این فرصت را بدهید تا برنامه را نگاه کنم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به پرسشی در رابطه با جذب بازیکن خارجی گفت: می‌دانم که لیست  بازیکنان خارجی ما پر است و لازم است که یک ترکیبی ایجاد کنیم که اجازه انجام آن را داشته باشیم، چون اگر بازیکن خارجی بگیریم فقط برای بازی‌های آسیایی آن را جذب نخواهیم کرد. بازیکن باکیفیت برای صرفاً ۶ بازی نمی‌آید و می‌آید که بازی کند؛ برای باشگاه هم این موضوع به صرفه است.

برانکو ایوانکوویچ خاطرنشان کرد: من نمی‌دانم که در نیم فصل چگونه باید اردو برگزار کنیم ما الان باید برنامه را می‌دانسیم اما من باید برنامه بازی‌ها را نگاه کنیم و ببینیم که چه کاری باید انجام دهیم بدون برنامه نمی‌توانم در رابطه با مسائل مختلف حرفی بزنم.