غیاثی: اخراج دایی درست بود

 غیاثی عقیده دارد علی دایی باید حدود یک مربی را رعایت کند.

شان داور رعایت نمی شود

متاسفانه هنوز هم در ایران هیچکدام از اهالی فوتبال خواه بازیکن خواه مربی خواه تماشاگر خواه مسئولی از دپارتمان که کمک داور دادخواه را در دپارتمان دستش رامی پیچاند و به دیوار و زمین می کوبد، شان داوران را رعایت نمی کنند.

موعود باید جلوی اعتراض را می گرفت

من قبول دارم که اگر موعود بنیادی فر، داور بازی سپاهان با نفت از همان شروع نیمه اول به بازیکنان اجازه نمی داد بعد از هر سوتش با او مذاکره و اعتراض کنند، آخر و عاقبت بازی به این همه اخطار و اخراج نمی کشید.

اگر دایی رعایت می کرد...

دوست بسیار گرامی ام علی آقای دایی، نباید به خودش اجازه می داد که در کار و تصمیمات داور دخالت کند. اگر او قانون محوطه فنی را که اشعار می دارد "نیمکت نشینان باید رفتار مسئولانه ای داشته باشند" را فراموش نمی کرد، داور هم به خودش اجازه نمی داد حتی به درستی او را از بازی اخراج کند.

 

پنالتی اول درست بود، به گلر سپاهان باید کارت می داد

قضاوت موعود بنیادی فر در مورد تشخیص خطاها واعلام جرایم تیمی درست بود او در دقیقه٤٥+٣ علیه سپاهان اعلام پنالی کرد که درست بود اما یادش رفت به دروازه بان خطاکار سپاهان اخطار دهد.

پنالتی سپاهان هم درست بود

او در دقایق پایانی بازی هم به نفع تیم سپاهان اعلام پنالتی کرد که درست بود؛ چون مدافع تیم نفت با پایش به نوک پای بهزادی کریمی ضربه زد. درست که بازیکن مهاجم نمایش خطا را زیاد کرد، اما تصمیم داور درست بود.

در حالت عادی این خطا ها رخ نمی داد

زمانی که بازی هرکی به هرکی شده بود و بازیکنان هر خطایی را که دوست داشتند مرتکب می شدند، اخطارها و اخراج هایی را شاهد بودیم که در صورت حفظ احترام به تصمیم داور و صبر و حوصله بازیکنان اتفاق نمی افتد؛ جز دریک مورد اعلام آفساید اشتباه که می توانست برای سپاهان موقعیت ساز باشد.