نظر عابدزاده درباره قهرمانی لیگ

احمدرضا عابدزاده که دو روز قبل از پرتغال به تهران بازگشت درباره علت سفرش به این کشور اظهار داشت: به دو دلیل به اصفهان سفر کردم. مهم ترین علتش دیدن پسرم بود که ماه ها از هم دور بودیم و طبق برنامه ای که از قبل ریخته بودیم همه اعضای خانواده شب یلدا را در لیسبون و منزل امیر کنار یکدیگر سپری کردیم.

وی ادامه داد:دلیل دوم سفرم به پرتغال مذاکره ای بود که از قبل با یک برند تولیدکننده لوازم ورزشی و در عین حال تولید تخصصی پوشاک دروازه بان ها داشتم و در آنجا بعد از ملاقات حضوری و ایجاد توافقات لازم قرارداد رسمی با این شرکت بستم و اکنون نمایندگی انحصاری این برند در  ایران متعلق به من است. دروازه بانی پستی بسیار حساس است و دروازه بان باید از تجهیزات روز دنیا استفاده کند. دستکش های این تولیدی قدرت جذب بیشتر توپ های امروزی را دارند و در حال حاضر بهترین دروازه بان های دنیا از این دستکش ها استفاده می کنند و این هم جدا از بحث شغلی کاری است که به درد کار دروازه بانی کشور خودمان می خورد. 

کاپیتان اسبق فوتبال تیم ملی درباره بحث های نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر خاطرنشان کرد:بازیکن با بازارگرمی و شلوغ بازی رسانه ها فوتبالیست نمی شود. فوتبالیست یعنی بازیکنی که حداقل 10 سال برای تیمش موثر و خوب باشد. همین الان در لیگ کشورمان بازیکنانی را داریم که بیش از 10 و 15 سال است برای تیم هایشان موثر هستند چون زندگی حرفه ای دارند و زود تشکیل خانواده داده اند و تمرکزشان به خانواده و شغلشان است. در سال های گذشته خیلی ها با سروصدای زیاد جذب تیم های محبوب پرسپولیس و استقلال شده اند اما بعد از مدتی شاهد بودیم کارایی لازم را نداشتند. فوتبالیستی مورد احترام همیشگی هواداران پرسپولیس و استقلال است که مسایل مالی در اولویتش نباشد و با عشق و علاقه و کار تاکید می کنم و کار درست و خوب سال ها برای تیمش موثر و مفید باشد. بازیکنی که دو سال خوب باشد و بعد با اجاره یک آپارتمان لوکس و خریدن یک ماشین مدل بالا فوتبالش در زمین تمام می شود برای خودش ارزش و احترام قائل نیست و احترام و اعتبارش نزد هواداران فوتبال نیز ماندگار نمی ماند. 

وی درباره پیش بینی اش از دور برگشت لیگ برتر و تیم قهرمان  اظهار داشت:فکر می کنم در دور برگشت لیگ برتر بازی های جذابی را شاهد باشیم.دلیلش هم این است که رقابت میان تیم ها نزدیک است و امیدوارم این بازی ها به تیم ملی در راه صعود مقتدرانه به جام جهانی هم کمک کند.

عابدزاده خاطرنشان کرد:شخصا فکر می کنم پرسپولیس شانس اول قهرمانی لیگ برتر است.این تیم در نیم فصل بازی های خوبی را ارائه کرد و شایسته ترین تیم برای قهرمانی است.بازی های چشم نواز پرسپولیس هوادارانش را امیدوار کرده است.