در جلسه هدایتی و سروش رفیعی چه گذشت؟

 حسین هدایتی در مورد انتشار عکسی از او همراه با سروش رفیعی، گزینه مورد نظر باشگاه پرسپولیس در فصل نقل‌وانتقالات اظهار داشت: «رفیعی به دفتر من آمد و با او صحبت کردم. به سروش گفتم هواداران پرسپولیس چقدر به او علاقه دارند. به او گفتم پرسپولیس می‌تواند جایی برای پیشرفتش باشد. هم خودم و هم پرسپولیسی‌ها به سروش علاقه داریم.»

 

وی در واکنش به این مسئله که گفته می‌شود در مورد مسائل مالی با رفیعی مذاکره کرده و این موضوع باعث ناراحتی مدیران باشگاه پرسپولیس شده، گفت: «به هیچ عنوان در مورد مسائل مالی و قرارداد هیچ حرفی با رفیعی نزدم چون کاره‌ای نیستم که بخواهم با او در این باره صحبت کنم. من یک هوادار هستم و پرسپولیس را دوست دارم. اصلاً به من ارتباطی ندارد که بخواهم با کسی صحبت کنم.»

 

رئیس پیشین هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: «تنها چیزی که به سروش گفتم، این بود که پرسپولیسی‌ها، او را دوست دارند. به او گفتم با طاهری (سرپرست باشگاه پرسپولیس) مذاکره کند. من هم پشت طاهری هستم و او را حمایت می‌کنم.»

 

هدایتی در پایان، درباره مصاحبه یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس و موضع‌گیری علیه او خاطرنشان کرد: «هر چند از این اظهارنظر خیلی ناراحت هستم ولی چیزی که گفتم واقعیت دارد؛ به سروش گفتم با طاهری مذاکره کند و من هم پشت طاهری خواهم بود.»