خامس در رئال‌مادرید ماندنی شد

خامس رودریگس که آینده‌اش در رئال‎مادرید نامشخص است، شب گذشته (چهارشنبه) در پیروزی 3 بر صفر این تیم برابر سویا در دور رفت از مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا دو گل برای کهکشانی‌ها به ثمر رساند. زین‌الدین زیدان، سرمربی رئال‌مادرید هم که در اولین سالگرد حضورش روی نیمکت رئال‌مادرید، این تیم را به رکورد 38 بازی بدون شکست رساند، پس از بازی از عملکرد هافبک کلمبیایی‌اش تمجید کرد.

در حالی که شایعات مختلفی در مورد خامس مطرح است و گفته می‌شود باشگاه‌هایی همچون چلسی، پاری‌سن‌ژرمن و منچستریونایتد نسبت به جذب این هافبک 25 ساله علاقه‌مند هستند، خود این بازیکن از تمایلش برای ماندن در این تیم گفت.

خامس به شبکه تلویزیونی «بی‌این اسپورتس» گفت: همه ما در رئال‌مادرید می‌خواهیم که بازی کنیم، اما من مشکلی ندارم. همه ما از دوره سختی در حال گذر هستیم و حالا سال جدیدی است و من رویاهایی جدیدی در زندگی دارم. تأکید می‌کنم که در رئال‌مادرید می‌مانم.

هافبک تیم ملی کلمبیا که در سال 2014 از موناکو به پرافتخارترین تیم اروپا ملحق شد، در فصل اول حضورش در این تیم زیرنظر کارلو آنچلوتی فوق‌العاده بود، اما از زمانی که زیدان هدایت کهمشانی‌ها را عهده‌ار شد، او جایگاه ثابت خود را در این تیم از دست داد.

خامس این فصل در 17 بازی از رقابت‌های مختلف برای رئال به میدان رفته و موفق به زدن 4 گل شده است.