روایت یک پرسپولیسی از نحوه بدرقه کی‌روش

 تمرین روز گذشته (پنجشنبه) پرسپولیس در حالی در حضور  بازیکنان ملی‌پوش این تیم برگزار شد که برانکو ایوانکوویچ قبل از آغاز این تمرین صحبت‌های مهمی را با ملی‌پوشان تیمش در حضور کلیه نفرات داشت.

برانکو که به خوبی می‌دانست بازگشت غیر منتظره هفت ملی‌پوش تیمش از اردوی تیم ملی ممکن است از نظر روحی به آنها آسیب وارد کند در مهم‌ترین بخش صحبت‌هایش به آنها گفت: «از شما می‌خواهم تمام اتفاقاتی را که در این چند روز رخ داد، فراموش کرده و با روحیه و تمرکز بالا در تمرینات شرکت کنید. من می‌دانم که شما بازیکنان حرفه‌ای هستید و خیلی خوب شرایط تیم را درک می‌کنید. من موافق برگزاری این اردوی تیم ملی نبودم، چرا که اعتقاد دارم در این مقطع حضور شما در تمرینات تیم بسیار ضروری است. ما نیم‌فصل سختی را پیش‌رو داریم و هدف‌مان قهرمانی در لیگ و آسیاست و نباید از این دو هدف بزرگ‌مان دور شویم».

سرمربی پرسپولیس در بخش دیگری از صحبت‌هایش به شاگردان خود تأکید کرد: «هیچ اتفاقی نباید ما را از اهداف بزرگ‌مان دور کند. همه ما برای دو هدف بزرگ اینجا هستیم و از امروز برای رسیدن به اهداف‌مان در بهترین شرایط و با انگیزه و تلاش فراوان تمرین خواهیم کرد».

نکته قابل توجه صحبت‌هایی که بازیکنان ملی‌پوش با همبازیان خود داشتند. بازیکنان پرسپولیس خیلی مشتاق بودند که بدانند کارلوس کی‌روش به چه شکل از ملی‌پوشان تیم‌شان بدرقه کرده است و در این راستا یکی از نفرات ملی‌پوش پرسپولیس خطاب به همبازیان خود گفت: «کی‌روش با بهترین شکل ممکن ما را بدرقه کرد و گفت؛ در شرایط موجود باشگاه بیشتر از تیم ملی به شما احتیاج دارد و بهتر است به تهران بروید. تمرینات خود را با روحیه و انگیزه بالا انجام دهید و امیدوارم بهترین عملکرد را از همه شما در بازی‌های آینده پرسپولیس و تیم ملی شاهد باشم».