منحل شدن تیم والیبال مردان پارسه

تیم‌ والیبال مردان پارسه سرانجام منحل شد. مسئولان پارسه بارها اعلام کردند که بدهی بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم‌های مردان و زنان را پرداخت خواهند کرد، اما هر بار این اتفاق بنا به دلایلی نیفتاد، سرانجام مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون والیبال تصمیم گرفتند تیم‌های لیگ برتری این باشگاه را منحل اعلام کنند.

گفته می‌شود بازیکنان تیم مردان پارسه هم آزاد اعلام شده‌اند و می‌توانند با هماهنگی سازمان لیگ به تیم‌های دیگری بروند. این در حالی است که اله‌وردی، مدیرعامل باشگاه پارسه از مسئولان فدراسیون والیبال درخواست کرده بود که تا روز چهارشنبه هفته جاری به آنها زمان دهند، اما این اتفاق رخ نداد و مسئولان فدراسیون به این جمع‌بندی رسیدند که پارسه را منحل کنند.

پیش از این در لیگ مردان این شرایط برای تیم صالحین ورامین هم افتاده بود، اما پس از کش و قوس‌های فراوان این تیم به لیگ برتر مردان بازگشت.

همچنین شنیده می شود که تیم والیبال بانوان پارسه هم بزودی منحل خواهد شد.

بعد از انحلال تیم گاز تهران قهرمان دوره قبل والیبال بانوان، بازیکنان و کادر فنی این تیم با نام پارسه در لیگ شرکت کردند، اما بعد از گذشت 6 هفته از جریان لیگ، به نظر می رسد این تیم هم منحل خواهد شد.

سیما صدیقی سرمربی و فریبا سلیمانی مربی این تیم هستند که سالها در تیم گاز فعالیت می‌کردند. بعد از انحلال گاز تهران، تعدادی از بازیکنان این تیم رفتند و حالا در صورت انحلال پارسه باید دید سایر بازیکنان تکلیف‌شان چیست.