ستاره هلندی به لیگ چین می رود؟

 قرارداد آرین روبن با بایرن مونیخ با پایان فصل جاری تمام خواهد شد. با وجود این که تنها ۶ ماه تا پایان قرارداد این بازیکن هلندی باقی مانده است  ولی  هنوز معلوم نیست این بازیکن سرشناس در بایرن باقی خواهد ماند یا این تیم را ترک می کند.

روبن درباره آینده خود گفت‌: تمدید کردن قراردادم مشکل کنونی من نیست و دلیلی ندارد که به آن فکر کنم. نهایت تلاش خود را به کار می گیرم تا در ادامه فصل بدرخشم و بهترین بازی‌ها  را برای بایرن به نمایش بگذارم. می‌خواهم  بار دیگر قهرمانی را با بایرن در بوندسلیگا و لیگ قهرمانان به دست آورم.

او ادامه‌ داد: از حضور در بایرن بسیار خوشحال هستم. باید بگویم دوست دارم قراردادم را تمدید کنم اما اگر سران بایرن تمایلی برای تمدید قراردادم نداشته باشند، دنیا به پایان نمی‌رسد. هر باشگاهی این اختیار را دارد که تصمیمی را که دوست دارد بگیرد. یک بازیکن نیز اختیار دارد که به تیمی که دوست دارد برود.

روبن درباره لیگ چین ‌اضافه کرد: نمی‌توانم  بگویم دوست دارم در چین و یا آمریکا به میدان بروم اما این طبیعی است که احتمال بازی کردن در این دو لیگ وجود داشته باشد. درست است که من بازیکن بایرن مونیخ هستم ولی همواره با همسرم درباره آینده فوتبالی‌ام صحبت می‌کنم. در زندگی برنامه و هدف دارم. خانواده برایم مهم‌تر از هر چیزی است. چه بسا در لیگ چین و یا آمریکا بازی کنم و چه بسا در بایرن هم بمانم. هنوز تصمیم نهایی را نگرفتم.