انتخاب دروازه بان، چالش منصوریان

 تیم فوتبال استقلال روز پنجشنبه این هفته در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال، میهمان نفت تهران در ورزشگاه تختی خواهد بود تا نیم فصل دوم برای این دو تیم کلید بخورد. آبی پوشان بدون مهدی رحمتی مقابل سپاهان در آخرین بازی نیم فصل اول نمایش قابل قبولی از خود ارائه و نشان دادند می توانند در نبود رحمتی هم عملکرد خوبی داشته باشند.

حالا و در فاصله چند روز مانده تا آغاز این مسابقه سئوالی که پیش روی همه قرار دارد این است که آیا علیرضا منصوریان مقابل نفت هم از حسین حسینی دروازه بان جوان خود استفاده خواهد کرد؟ حسینی مقابل سپاهان آنقدر عملکرد خوبی داشت که کارشناسان اعتقاد دارند این دروازه بان جوان می تواند نیم فصل دوم جای رحمتی را پر کند.

علیرضا منصوریان در مصاحبه های اخیر خود تاکید کرده هر بازیکنی آماده تر باشد در ترکیب تیم استقلال قرار می گیرد. او حتی بعد از جلسه هیات مدیره اعلام کرد رحمتی با قدرت در تمرینات تیم حضور دارد تا به نوعی جدایی کاپیتان اول خود را منتفی بداند ولی در صورتی که حسینی در بازی با نفت درون دروازه بایستد، معادلات رحمتی تغییر خواهد کرد.

ابهام دروازه استقلال برای بازی با نفت روز پنجشنبه برطرف و پاسخ خیلی از سئوالات با ترکیب اولیه استقلال مشخص می شود؛ اینکه  آیا منصوریان هنوز بابت اتفاقات پیش از بازی مقابل سپاهان از رحمتی دلخور است یا گذشته را فراموش کرده؟ اینکه منصوریان روی اصولش پافشاری می کند و رحمتی را از ترکیب اصلی دور نگه می دارد و یا بعد از جلساتی که با رحمتی داشته، به این دروازه بان مجددا میدان می دهد.