جنگ ستاره های ایرانی در لیگ قطر

آخرین بازی هفته پانزدهم لیگ ستارگان قطر امشب در حالی از ساعت 19:00 به وقت تهران در ورزشگاه اختصاصی الاهلی میان این تیم بحران زده و همچنین السد مدعی قهرمانی برگزار می شود که دو مدافع اصلی تیم ملی در ترکیب دو تیم به میدالن خواهند رفت تا شاهد جنگی جالب توجه میان آنها و مهاجمان رقیب باشیم.

الاهلی که اوضاع و احوال مساعدی در جدول ندارد در دومین هفته متوالی از پژمان منتظری در ترکیب اصلی خود به عنوان یکی از مدافعان اصلی سود خواهد برد و امیدوار است این بازیکن در کنار زوج بحرین خود سیدمحمد عدنان بتوانند مهاجمان گلزن السد را مهار کنند. پژمان که بازگشت چندان خوشایندی به میادین نداشت و در اولین بازی شکست 2-0 را تجربه کرد حالا باید مقابل السدی ها خودی نشان دهد.

السد اما با شرایطی کاملا متفاوت گام به این دیدار خواهد گذاشت چون بعد  از محرومیت یک جلسه ای مرتضی پورعلی گنجی امشب می تواند از مدافع ایرانی خود بار دیگر در خط دفاع بهره ببرد تا غیبت محمد کاسولا چندان به چشم نیاید. شاگردان فریرا که دوست ندارند فاصله شان با لخویا در صدر جدول بیشتر شود امشب قطعا به سه امتیاز می اندیشند و در این راه روی ستاره هایی همچون ژاوی و پورعلی گنجی حساب باز کردند.