واکنش یک نماینده مجلس به استعفای کی روش

همایون یوسفی  با اشاره به مناقشه کی‌روش و برانکو و بهانه کی‌روش برای استعفا گفت: کی‌روش هر چند وقت یک‌بار مشکلاتی را به وجود می‌آورد و متاسفانه مقامات ورزشی و فدراسیون در قبال کی‌روش دچار انفعال شده‌اند.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کی‌روش هر چند وقت یکبار بنای رفتن و استعفا سر می‌دهد، افزود: این یک نوع امتیازطلبی ایشان است تا اینکه بحث استعفای واقعی باشد؛ اگر ایران برای کی‌روش بد بود طی این همه سال از ایران می‌رفت و اگر پیشنهادهای بهتری می‌داشت، مطمئنا یک لحظه درنگ نکرده و در ایران نمی‌ماند.

وی تصریح کرد: کارلوس کی‌روش مربی بزرگی است و در ایران به ایشان احترام گذاشته می‌شود اما کی‌روش نیز باید به شعور عمومی مردم، مربیان و اهالی فن در داخل کشور نیز احترام گذارد؛ درگیر شدن با افراد مختلف در شأن جامعه ورزشی و فرهنگ ایرانی-اسلامی کشور نیست.

یوسفی خاطر نشان کرد: کی‌روش هر چند وقت یکبار با کسی درگیری دارد و باید تکلیف خود را در قبال فوتبال ایران مشخص کند؛ اگر کی‌روش بخواهد در ایران بماند باید بداند که کار براساس احترام متقابل و نظم و ترتیب است و تیم‌های داخلی نیز حق دارند از حقوق خود دفاع کنند.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در پایان به خانه ملت گفت: به نظر می‌رسد رفتار کی‌روش یک نوع گروکشی و امتیاز طلبی باشد چراکه هر چند وقت یک‌بار بحث این‌چنینی به وجود می‌آورد؛ از فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش انتظار داریم از این حالت انفعال در مقابل کارلوس کی‌روش خارج شده و براساس واقعیات و مسائل ملی تصمیم بگیرند.