رفیعی: با قلبم پرسپولیس را انتخاب کردم

سروش رفیعی در خصوص پیوستنش به پرسپولیس گفت: من از بچگی پرسپولیسی بودم و باید بگویم فوتبال هم حرفه‌ای است. من با دلم پرسپولیس را انتخاب کردم.

وی ادامه داد: در شیراز در دوران بچگی در مدرسه فوتبال افشین پیروانی ثبت‌نام کردم و همان موقع علاقه‌مند بودم روزی به پرسپولیس بیایم. به هر حال در فوتبال حرفه‌ای هر اتفاقی ممکن است رخ دهد، مهم این است که من الان در پرسپولیس هستم و انشاءالله به لطف آقایان طاهری، برانکو و همچنین بازیکنان و علی‌الخصوص هواداران شرایط‌ به گونه‌ای رقم بخورد که در پرسپولیس موفق باشم.

رفیعی در پاسخ به این سوال که چرا با وجود پیشنهاداتی که داشت به خارج از کشور نرفت، عنوان کرد: به هر حال پیشنهاداتی به من رسیده بود اما من در این مقطع تصمیم گرفتم پیراهن پرسپولیس را برتن کنم تا بتوانم در کنار دوستانم در این تیم روزهای خوبی داشته باشم. با دلم پرسپولیس را انتخاب کردم و احساسم این است که می‌توانم در این تیم موفق باشم. تمام تلاشم را می‌کنم که بازیکن موثری برای پرسپولیس بوده و در مدتی که در این تیم هستم روزهای خوبی را داشته باشم.

هافبک جدید پرسپولیس در مورد مدت زمان قراردادش با این تیم، گفت: مدت قرارداد مهم نیست مهم این است که من بتوانم در اینجا بازیکن موثری باشم و از بزرگی و پشتوانه پرسپولیس بتوانم آینده بهتری برای خودم رقم زده و به جایگاه بالاتری در فوتبال برسم.

وی در پاسخ به این سوال که چه شد شماره 7 پرسپولیس را انتخاب کرد، گفت: من به شماره 7 علاقه خاصی دارم و در حقیقت این شماره از قبل شماره پیراهن مورد علاقه من بوده است. خوشحالم از اینکه شماره 7 پرسپولیس قبلا متعلق به اسطوره این باشگاه علی پروین بوده و به همین دلیل قبل از اینکه بخواهم اعلام کنم شماره 7 را برتن خواهم کرد از طاهری خواستم با علی پروین تماس گرفته و از او بابت پوشیدن این پیراهن رخصت بگیرم. جا دارد تشکر ویژه‌ای از علی‌آقا کنم که این افتخار را به من داد تا بتوانم با شماره پیراهن او به میدان بروم و امیدوارم لیاقت پوشیدن این پیراهن را داشته باشم.

رفیعی درباره اینکه گفته می‌شود پیراهن شماره 7 پرسپولیس خوش‌یمن نیست، تصریح کرد: من گفتم که این شماره از قبل مورد علاقه من بوده و از آن انرژی مثبت می‌گیرم. پیش از این در هر تیمی که شماره 7 پوشیدم موفق بودم و به شخصه دید مثبتی نسبت به این پیراهن دارم. مطمئن باشید در آینده شرایط طوری رقم خواهد خورد که نظر شما راجع به پیراهن شماره 7 پرسپولیس عوض خواهد شد.

هافبک جدید پرسپولیس با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین دلایل انتخاب پیراهن پرسپولیس هواداران این تیم بوده‌اند، افزود: هیچ وقت لطف هواداران را فراموش نمی‌کنم. بارها گفته‌ام و باز هم می‌گویم یکی از مهمترین دلایلی که باعث شده الان اینجا باشم حمایت هواداران است. از ابتدای فصل تاکنون هواداران بارها و بارها به من لطف داشتند و در نهایت آنها باعث شدند که این تیم را انتخاب کنم و مطمئن باشید هر بازیکنی که به پرسپولیس می‌آید در وهله اول به خاطر حمایت هوادارانش است. امیدوارم در پرسپولیس طوری بازی کنم که هواداران از من راضی باشند و به نوعی جواب محبت‌های آنها را در زمین بدهم.

رفیعی در واکنش به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه این روزها بین سرمربیان تیم ملی و پرسپولیس بر سر استفاده ملی‌پوشان این تیم کشمکش به وجود آمده است، گفت: من یک ملی‌پوش هستم و افتخار می‌کنم که از این پس ملی‌پوش پرسپولیس به حساب بیایم. خوشحالم این سعادت را دارم که ملی‌پوش باشگاه پرسپولیس باشم و مطمئن باشید که تمام توانم را به کار می‌گیرم تا در پرسپولیس بازیکن موثری باشم و در عین حال نیز نه من بلکه همه ملی‌پوشان تیم برای تیم ملی کشورمان هم با تمام توان بازی خواهیم کرد تا انشاءالله بتوانیم راهی جام جهانی شویم. مطمئنا تیم ملی بازی‌های سختی در انتظارش است و همه باید دست به دست دهیم تا تیم ملی کشورمان موفق باشد.