واکنش تراکتور به پرسپولیسی شدن سروش

ایوب ذوالفقاری درباره سروش رفیعی در باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: بالاخره همیشه هر آمدنی یک رفتنی هم داشته است. مگر قبل از این شجاع خلیل زاده، شاهین ثاقبی، بختیار رحمانی و علی حمودی از ما جدا نشده بودند. ما همانطور که برای آنها آرزوی موفقیت کردیم برای سروش هم آرزوی موفقیت داریم. خیلی ها به تراکتورسازی آمدند و جدا شدند مثل آندرانیک تیموریان اما تراکتورسازی همچنان پابرجاست.

وی خاطرنشان کرد: سروش گفته بود در ایران برای تراکتورسازی بازی می کند اما حالا هم که به پرسپولیس رفته برایش آرزوی موفقیت داریم. او از نظر فنی برای ما بهترین بازی ها را انجام می داد حالا هم  که رفته نباید بگوییم تراکتورسازی نابود می شود و تیم ما بازیکنان جوان هستند که بهترین عملکرد را داشته اند. وقتی سعید آقایی مصدوم شد شهرام گودرزی جای او را پر کرد و یا مهدی زاده که عملکرد خوبی داشته است. اخیرا هم که دو بازیکن خوب یعنی نوراللهی و عالیشاه به ما اضافه شدند و جای نگرانی وجود ندارد. من تا جایی که می دانم آقای قلعه نویی هیچوقت به یک نفر متکی نبوده است.

سرپرست تراکتورسازی در زمان بازگشت جاسم کرار بیان داشت: به احتمال زیاد امروز به تهران می آید و او و باشگاه خواسته های خود را مطرح می کنند.

ذوالفقاری درباره برنامه فردای تراکتورسازی گفت:  از ساعت 11 صبح در زمین پژوهشگاه نفت تمرین داریم به هتل می رویم و بعد از ناهار به سمت اهواز پرواز می کنیم.