شرط انصاری فرد تکذیب شد

محمودرضا فاضلی در مورد مطلب منتشر شده در روزنامه گازتااسپورت یونان مبنی بر اینکه پیش شرط حضور انصاری فرد در تیم پائوک، حضور توأمان شجاعی در این تیم است و وی به عنوان مدیر برنامه‌های این دو بازیکن چنین مطلبی را به این روزنامه اعلام کرده است، گفت:‌ خیر؛ اصلا چنین چیزی نیست. هر کدام از این بازیکنان جایگاه خودشان را دارند و مسعود هم مثل کریم از تیم‌های مختلف پیشنهاد دارد و ان‌شاءالله تا هفته آینده همه چیز مشخص می شود.

وی ادامه داد: باز هم تأکید می‌کنم پیشنهاداتی وجود دارد و باید مذاکرات ادامه پیدا کند تا ببینیم چه اتفاقی می‌افتد. اما این موضوع که به شرط انتقال کریم، مسعود هم باید به تیم فوق برود اصلا درست نیست.

مدیر برنامه‌های کریم انصاری‌فرد و مسعود شجاعی یادآور شد: شجاعی از چند تیم یونانی پیشنهاد دارد و این موضوعی که ذکر شده است دو قضیه جداگانه از هم است. با این حال اگر تیمی پیدا شود که به هر دو بازیکن پیشنهاد خوبی بدهد و آنها دوباره در تیم جدید با هم همبازی شوند امری مطلوب و خوب است اما اینکه شرط انتقال یکی، حضور دیگری باشد صحت ندارد. معتقدم این صحبت‌ها بی‌انصافی است و یا از شیطنت‌های رسانه‌ای نشأت می‌گیرد و یا زمانی که یک باشگاه نمی‌تواند به خواسته‌هایش برسد چنین صحبت‌هایی را به عنوان شایعات رسانه‌ای مطرح می‌کند.

وی گفت:‌ در هر صورت شجاعی و انصاری‌فرد هر دو در پانیونیوس یونان مثمر ثمر واقع شده و عملکرد موثری در کسب نتایج به دست آمده برای این تیم داشته است. بنابراین هر کدام از آنها پیشنهاداتی دارند که البته تا نهایی نشود نمی‌توانم نام تیم‌ها را اعلام کنم.

فاضلی در پایان در مورد آخرین وضعیت دژاگه گفت:‌ العربی می‌خواهد دوباره دژاگه را رجیستر کرده و به جمع بازیکنانش بازگرداند. بنابراین باید در این خصوص نیز مذاکرات‌مان را ادامه دهیم تا ببینیم وضعیت او به کجا می‌انجامد.