لیگ چین تهدید جدی لیگ های اروپایی

اسکار بعد از پشت سر گذاشتن یک نیم فصل ناامید کننده در این تیم تصمیم گرفت تا راهی لیگ چین شود.

او درباره حضور خود در این لیگ گفت:‌ اگر لیگ چین به رویه فعلی خود ادامه بدهد، قطعا قابل رقابت با لیگ‌های بزرگ اروپایی است. البته لیگ برتر انگلیس بالاترین سطح رقابتی برای هر بازیکنی است اما سوپر لیگ چین هم حرف‌هایی برای گفتن دارد. در چین به بازیکنان جدید خیلی کمک می‌شود. امیدوارم درباره من هم چنین اتفاقی رخ بدهد. پیوستن به لیگ چین هم برای من خوب خواهد بود و هم برای لیگ چین. فکر کنم همه از این انتقال سود خواهند برد حتی برای چلسی نیز این انتقال خوب بود.

او ادامه داد: حضور در تیم شانگهای اتفاق خوبی برای من خواهد بود و حالا این رویا به حقیقت پیوسته است. همیشه زمانی که در سائوپائولو بودم، به این فکر می کردم که در اروپا حضور دداشته باشم. حالا بعد از چند سال حضور در بالاترین سطح، باعث افتخار و خوشحالی است که در تیمی چون شانگهای می‌توانم به بازیکن بهتری تبدیل شوم. فقط به خاطر پول به اینجا نیامدم وقصد دارم افتخارات زیادی را تجربه کنم و به تیمم کمک کنم که بهتر شود.

مدتی قبل اسکار بازیکن سابق تیم چلسی با قراردادی ۶۰ میلیون پوندی از این تیم جدا شد و به شانگهای در سوپر لیگ چین پیوست. این بازیکن حضور در لیگ چین را رویای خود می‌خواند.