علی پروین در گفتوگو با فارس، درباره بازی پرسپولیس و مس سرچشمه و پیروزی ۲ بر یک سرخ پوشان در جام حذفی اظهار داشت: به نظرم پرسپولیس در این بازی روز خوبی نداشت و اصلا بچهها در حد و اندازه خود نبودند. دلایل مختلفی است که باید درباره آن صحبت کنم. ۱- استرس زیاد بازیکنان۲- ترس از گل خوردن ۳- دست کم گرفتن حریف که نباید این اتفاقات در تیم ما رخ دهد.

وی افزود: ‌ با توجه به اینکه باید خودمان را برای دیدارهای سخت را آماده کنیم، از این شرایط بیرون بیاییم چون ما در حال حاضر وسط جدول هستیم و نباید دیگر امتیاز‌ها را راحت از دست بدهیم.

پروین ادامه داد: در بازی شب گذشته متاسفانه حریف هم کمی بازی را بسته بود. آنها ۱۱ نفره دفاع می‌کردند و برای رسیدن به ضربات پنالتی خیلی تلاش کردند اما گل دوم پرسپولیس خیال‌مان را راحت کرد. باور کنیددر پایان بازی آنقدر استرس داشتم که نمی دانستم چه بگویم و از چه چیزی صحبت می کنم، اما خدا را شکر می کنم که این بازی بردیم و راهی مرحله بعد شدیم.

وی با تمجید از هواداران پرسپولیس نیز گفت: بعد از مدت‌ها بود که واقعا این صحنه‌ها را دیدم درست است ۳ هزار هوادار به ورزشگاه آزادی آمده بودند اما ۱۲۰ دقیقه بدون اینکه یک کلام بی‌حرمتی به فردی انجام دهند پرسپولیس را تشویق کردند. این یک دنیا برای من هیئت مدیره، ‌مدیرعامل، بازیکنان و کادر فنی ارزش دارد. واقعا جو شب گذشته شاهکار بود و من به نوبه خودم از تک تک هواداران تشکر می‌کنم.

پروین ادامه داد: تشویق ۱۲۰ دقیقه‌ای هواداران باید باز هم در بازی‌های پرسپولیس تکرار شود البته بازی‌های لیگ برتر ۹۰ دقیقه است. من این را می‌دانم ولی به این معتقدم که اگر سکوهای ما مثل بازی شب گذشته اینقدر صبر و حوصله داشته باشند، هم به استیلی کمک می‌شود و هم پرسپولیس موفق می‌شود مسئله‌ای که هدف همه افرادی است که تلاش می‌کند پرسپولیس هر چه سریع‌تر از این شرایط خارج شود.

وی در خصوص برنامه ۹۰ نیز گفت: ببینید من فعلا درباره این آقا(عادل فردوسی پور) و برنامه‌اش حرفی نمی‌زنم اما به زودی جواب این پسر را خواهم داد تا نظرات مرا مردم بدانند.

پروین در پاسخ به سؤالی درباره آینده پرسپولیس نیز گفت: امیدوار هستیم که پرسپولیس یک بازی خوب مقابل داماش در لیگ برتر هم به یک سه امتیاز برسد تا شرایط خاصی که دارد از بین برود. البته داماش تیم خوبی است و در چند هفته خود با مدیریت خوبش و بازیکنان خوبی که دارد نتایج خوبی گرفته است.

امیدوارم این برو بچه‌هایی که در پرسپولیس مصدوم هستند برای کمک به استیلی برگردند تا پرسپولیس با تمام قوا در بازی‌های آینده به میدان برود. شما نگاه کنید علی کریمی خودش یک هدایت‌کننده و حامی خوب در میانه زمین برای بازیکنان است.

وقتی در زمین باشد بازیکنان، کادر فنی و همه احساس آرامش می‌کنند اما اگر نباشد همه فقط مجبورند غصه بخورند. الان چند بازی است که علی کریمی متاسفانه مصدوم شده و مصدومیت هم جزئی از فوتبال است.

انشاءالله علی برگردد و با پرسپولیس کامل به مصاف تیم‌های آینده برویم.

پروین در پایان خطاب به هواداران تصریح کرد: باز هم به نوبه خودم از تک تک هوادارانی که آن طور عاشقانه پرسپولیس را ۱۲۰ دقیقه حمایت کردند، تشکر می‌کنم اما باز هم از آنها می‌خواهم که دربازی‌های آینده هم همین طور صبور باشند. ما در حال حاضر به هوادار صبور نیاز داریم تا به بازیکنان از روی سکو کمک کنند.

انشاءالله در بازیهای آینده ۷۰-۸۰ هزار نفر از همین هواداران به ورزشگاه میآیند و یکدل و یکصدا ۹۰ دقیقه پرسپولیس را تشویق میکنند.