ناراحتی شدید جباروف از استقلالی ها

وقتی سرور جباروف برای عقد قرارداد با استقلال به تهران آمد، علی چینی به نمایندگی از کادرفنی استقلال به فرودگاه رفت و بازیکن جدید تیمش را به هتل المپیک برد.

نماینده باشگاه استقلال صبح به هتل رفت و با جباروف برای تست پزشکی راهی ایفمارک شد ولی جباروف تصور می کرد آنها قرار است برای عقد و ثبت رسمی قرارداد به باشگاه و هیات فوتبال بروند و وقتی به ساختمان ایفمارک رسید و متوجه شد باید تست پزشکی بدهد، به همراه خود گفت: «برای من بلیت برگشت بگیر تا به ازبکستان برگردم چون امکان ندارد تست پزشکی بدهم.»

جباروف می گفت: «من 12 روز تمرین سنگین بدنسازی را پشت سر گذاشتم و همین دو هفته قبل تست پزشکی دادم و وقتی استقلالی ها می دانند من مصدوم نیستم و مشکل بدنی ندارم دلیلی برای انجام این کار وجود ندارد.»

بالاخره در ایفمارک او را قانع کردند طبق قانون فیفا و آیین نامه داخلی سازمان لیگ، ثبت قرارداد رسمی او با استقلال نیازمند تست پزشکی است.

در نهایت جباروف با بی میلی کامل تست پزشکی داد ولی از رفتار استقلالی ها دلخور شد تا این که علیرضا منصوریان به صورت مستقیم موضوع قوانین داخلی فوتبال ایران و تاکید به تست در ایفمارک را برای او شکافت و سرور هم قانع شد.

جباروف در جلسه طولانی مدت مذاکره با مسئولان باشگاه هم چهره اش درهم بود و بیشتر با گوشی موبایلش ور می رفت تا خود را نسبت به اظهارات طرف مقابل بی تفاوت جلوه دهد.