نبرد طرفدارن تیم ملی و پرسپولیس در شبکه های اجتماعی

سرمربی تیم ملی چهارمین پست خود در مورد مشکلات تیم ملی را در طول یازده روز اخیر منتشر کرده است. پستی که دوباره به سرمربی باشگاه پرسپولیس اشاره کرده است. 

 
در اصل کی روش از 4 ژانویه تا امروز 5 پست فیس بوکی منتشر کرده ، که یکی اش در مورد رونالدو است و چهار پست دیگر در مورد تیم ملی که در 3 پست از آن به برانکو ایوانکوویچ اشاره کرده است. 
 
نبرد طرفدارن تیم ملی و پرسپولیس در فیس بوک
 
اشاره هایی که همه می دانند از سر دوستی و صمیمت نیست و سبب شده که پرسپولیسی ها به سمت پست های فیس بوکی کی روش بروند و به او انتقادکنند. 
 
حضور منتقدان در پست کی روش به حضور مدافعان منجر شده و همین یک جنگ لفظی تمام عیار را به وجود آورده است. 
 
آخرین پست کی روش که تندترین آنها هم نسبت به برانکو است ده ساعت پس از انتشار نزدیک به 600 نفر این پست را لایک کرده اند و 255 بار پست کی روش بازنشر داده شده. 
 
برای این پست تا ساعت 22 ، 41 نفر عاشق این پست بوده اند و 750 نفر هم از ایموجی ناراحت و غمگین برایش استفاده کرده اند.  
 
اما مهمترین قسمت این پست کامنت هایش هستند. تا به حال 587 کامنت پای این پست بوده که به سه دسته تقسیم می شوند. 
 
دسته اول و بیشترین کامنت ها مربوط به پرسپولیسی هاست. هواداران تیم قرمزپوش که عمدتا از توهین هایی تندی علیه سرمربی تیم ملی استفاده کرده اند. 
 
دسته دوم مدافعان کی روش هستند که با پرسپولیسی ها درگیر لفظی شده اند و گروه سومهم  کامنت های حمایتی از کی روش هستند که از شرایط بد تیم ملی و آماده سازی گله دارند. 
 
 
این شرایط در حالی بوجودآمده است که به نظر می رسد مسوول اول اتفاقات کی روش  باشد. سرمربی تیم ملی با دو هر 4 روز یک پست در مورد برانکو خواسته و ناخواسته هواداران پرسپولیس را تحریک کرده و پای پست خود کشانده است. 
 
البته کی روش اصلا این شرایط را دوست ندارد . او پیش از این هم نشان داده برای نظرات هواداران اهمیت زیادی قائل است و هجوم پرسپولیسی ها حتما سبب ناراحتی اش می شود. کی روش دفعه قبل که در شهریورماه با برانکو جدال لفظی داشت از سرمربی پرسپولیس خواسته بود به هوادارانش بگوید که به او فحاشی نکنند.