رکورد جدید قوچان نزاد در هلند

 رضا قوچان نژاد در مصاف آغازین دور برگشت لیگ هلند موفق شد هر دو گل تیمش را وارد دروازه دن هاگ کند تا نه تنها خود را به صدر جدول بهترین گلزنان آردیویسه نزدیک کند بلکه صاحب رکوردی جدید در گلزنی در تایم کوتاه برای خود در فوتبال هلند به ثبت برساند».

شبکه فاکس اسپورت هلند در گزارشی پیرامون شب درخشان گوچی در مقابل دن هاگ نوشت:« آخرین بازی در ماه می 2015 بود که بازیکنی به نام حکیم زیچ در فاصله 61 ثانیه موفق به دو بار گلزنی در هلند شده بود که حالا با گذشت یک سال و اندی از آن روز رضا قوچان نژاد موفق شد با دو بار گلزنی در 64 ثانیه صاحب رکورد جدیدی در این راه شود».

این شبکه هلندی در ادامه گزارش آورد:« گوچی با این دو گل تعداد گل هایش را به عدد 9 رساند تا همچنان مرد اول خط حمله هیرنفین شگفتی ساز در این فصل لقب بگیرد. از آن مهم تر گل هایی است که این مهاجم هلندی وارد دروزاه رقبا می کند و نشان می دهد قوچان نژاد یک گلزن به تمام معنا است که هم با سر هم با پا راه باز کردن قفل دروازه حریفان را بلد است».

فاکس اسپورت هلند در پایان گزارش خود پیرامون گوچی از بالا رفتن محبوبیت ستاره ایرانی نزد هواداران هیرنفین خبر داد و مدعی شد قوچان نژاد با درخشش خود برابر دن هاگ در تیم منتخب هفته هلند قرار گرفته است ضمن این که برای دومین بار در این فصل جزو پنج کاندیدای اصلی چهره هفته نیز انتخاب شد.