منتظری چه بازیکنی را به منصوریان پیشنهاد داد؟
یکی از مسئولان باشگاه استقلال فاش کرد پژمان منتظری به علیرضا منصوریان پیشنهاد داده مجتبی جباری را به استقلال بازگرداند! این پیشنهاد زمانی داده شد که علیرضا منصوریان سرمربی استقلال با منتظری تماس گرفته بود تا از او درباره بازگشت به استقلال سؤال کند. پژمان در این تماس تلفنی به منصوریان گفت نمی‌تواند برگردد چراکه در الاهلی مشکلی ندارد و تا پایان قراردادش کنار این باشگاه خواهد بود.

 یوسف آدم سرمربی تیم اصرار داشت پژمان دوباره به لیست تیم بازگردد و این مسئله باعث شد منتظری قید بازگشت به استقلال را بزند.  اما موضوع صحبت منصوریان و پژمان تنها پیرامون این مسئله نبود و ناگهان نام مجتبی جباری هم مطرح شد. پژمان که از وضعیت سخت مجتبی در الاهلی خبر دارد، به منصوریان گفت: «چرا مجتبی جباری را به استقلال نمی‌آوری؟ او رهبر میانه میدان است و می‌تواند به استقلال کمک زیادی کند. بین هواداران هم محبوبیت زیادی دارد.»

 منصوریان با تأیید این جملات پژمان به مسئولان گفته: «پژمان گفت مجتبی را بگیر ولی ما در میانه میدان به اندازه کافی بازیکن داریم و در حال حاضر امکان جذب مجتبی نیست.»  البته بعضی‌ها می‌گویند علیرضا منصوریان کلاً علاقه‌ای به کار با مجتبی ندارد.

جباری در این سال‌ها مصاحبه‌های آتشینی علیه مربیان مختلفش انجام داده است. حتی کارلوس کی‌روش هم از گزند مصاحبه‌های او در امان نماند. جباری در گفت‌وگو با رسانه قطر گفت: «من سه سال زیر نظر کی‌روش در تیم ملی کار کردم ولی در این مدت از نظر فنی پیشرفتی نداشتم! همه بازی‌های ایران در جام‌جهانی‌ برزیل را دیدند. ما برنامه فنی خاصی نداشتیم و سرمربی به بازی دفاعی روی آورده بود.»  او حتی به کرانچار و لوکا بوناچیچ دو مربی کروات الاهلی هم رحم نکرد و به انتقاد شدید از آنها پرداخت. جباری در سال‌های حضور در استقلال هم دو مصاحبه بسیار تند علیه امیر قلعه‌نویی و پرویز مظلومی انجام داد و گفت تنها کسی که واقعاً از او فوتبال یاد گرفته، فیروز کریمی بوده است.  منصوریان گویا از این مصاحبه‌ها هراس دارد که کوچکترین علاقه‌ای به بازگشت جباری نشان نداده است. او از ابتدای فصل به دنبال آرامش و دوری از حاشیه بود. جباری اما بازیکنی نیست که یک سری چیزها را ببیند و ساکت بنشیند. به همین دلیل ظاهراً منصوریان قصد ندارد تا روزی که در استقلال است، جباری را به این باشگاه بازگرداند.