رأی کمیته انضباطی فدراسیون والیبال برای معروف

تیم والیبال پیکان تهران و شهرداری تبریز (22 دی ماه)‌ در خانه والیبال تهران به مصاف هم رفتند که این دیدار با حاشیه‌هایی همراه بود. حسین پورکاشیان، ناظر این مسابقه گزارشی درباره این دیدار ارائه داد که منجر به محرومیت سعید معروف از حضور در مسابقه روز یکشنبه تیم پیکان مقابل نماینده اراک تا تشکیل کمیته انضباطی شد.

کمیته انضباطی فدراسیون والیبال صبح امروز دوشنبه 27 دی ماه 95 تشکیل جلسه داد تا به این موضوع رسیدگی کند.

این جلسه با حضور محمود افشاردوست (دبیرکل فدراسیون والیبال)، سعید درخشنده (رئیس سازمان لیگ)، علی فرخی( رئیس کمیته انضباطی)، امیدوار حاتمی (رئیس کمیته داوران)، حسین پورکاشیان (ناظر دیدار دو تیم پیکان و شهرداری تبریز) سعید معروف (کاپیتان و پاسور تیم پیکان)، مهدی نفر (سرپرست تیم پیکان) و نمایندگان وزارت ورزش و جوانان دیگر اعضاء برگزار شد.

پس از بحث و بررسی موضوع و صحبت های ناظر  مسابقه و کایپتان تیم پیکان رای کمیته انضباطی فدراسیون والیبال به شرح زیر اعلام شد:

نظر به اینکه حسب گزارش ناظر مسابقه تیم‌های پیکان وشهرداری تبریز، سعید معروف بازیکن تیم پیکان با به کار بردن الفاظ دور از انتظار، ناظر مسابقه را مورد خطاب قرارداده است و با امعان نظر به اینکه مطابق مقررات آئین نامه انضباطی، بی‌احترامی به عوامل اجرایی مسابقات تخلف محسوب می‌شود، بنابراین با استناد ماده 10 آئین نامه انضباطی به ویژه بندهای 38 و 2-39 سعید معروف یک جلسه ازحضور درمسابقه لیگ محروم شد.