اظهار نظر عجیب برانکو درباره بازیکنان اوکراینی

برانکو ایوانکوویچ پس از دیدار تیم فوتبال پرسپولیس مقابل سایپا، وقتی با سؤال عادل فردوسی‌پور مواجه شد که چرا با وجود مصدومیت محسن ربیع‌خواه و غیبت رامین رضاییان، از مدافع اوکراینی تیمش استفاده نکرده، پاسخ غیر منتظره‌ای داد که حالا با واکنش هواداران تیمش روبرو شده است.

الکسی پلی‌یانسکی تنها 37 دقیقه برای پرسپولیس به میدان رفته و از هفته هفتم لیگ برتر به یک نیمکت‌نشین مطلق تبدیل شده است. ولادیمیر پریموف هم با وجود افت علی علیپور نتوانست از 171 دقیقه حضور در ترکیب سرخ‌پوشان بهره ببرد و به کمک تیمش بیاید.

رسانه‌ها، مدیران باشگاه پرسپولیس را در جذب این دو بازیکن نه‌چندان باکیفیت دخیل می‌دانستند اما برانکو در اظهار نظری عجیب اعلام کرد این دو بازیکن خیلی خوب هستند و در آینده عملکرد این بازیکنان را «خواهید دید»!

حالا هواداران پرسپولیس در فضای مجازی، بحثی گسترده به راه انداخته‌اند. آنها معتقدند مسابقات لیگ برتر در ادامه سخت‌تر می‌شود و لیگ قهرمانان آسیا هم فرا می‌رسد. با این شرایط احتمال حضور دو بازیکن اوکراینی در ترکیب سرخ‌پوشان کمتر می‌شود و مشخص نیست برانکو با چه استدلالی اینگونه صحبت می‌کند.

این مسئله باعث شده انگشت انتقادات از مدیران باشگاه پرسپولیس برداشته شود و به سوی برانکو نشانه رود. همچنین با حضور مهاجم اسپانیایی پیشین راپیدوین در تمرین پرسپولیس، به نظر می‌رسید یکی از دو بازیکن اوکراینی از فهرست سرخ‌پوشان خارج شود اما برانکو چنین کاری را انجام نداد.

جالب اینکه یکی از ستارگان پرسپولیس معتقد است در تهران به پریموف و پلی‌یانکسی خیلی خوش می‌گذرد و آنها از نیمکت‌نشینی ناراحت نیستند.