بختیار رحمانی پس از کش و قوس زیاد از استقلال جدا شد تا مهم ترین جدا شده آبی ها در نیم فصل لیگ باشد. رحمانی که محبوبیت او میان هواداران پیش از حضور او در استقلال برای همه مشخص شده بود، پس از یک نیم فصل پر نوسان، با تصمیم منصوریان از استقلال رفت.

رحمانی درباره این جدایی گفت: اسمش را قسمت می گذارم و می گویم قسمت نبود که در استقلال ادامه بدهم. می دانم که هواداران از این جدایی ناراحت شدند اما همیشه از لطفی که به من داشتند تشکر می کنم و تلاش می کنم تا دوباره بتوانم به استقلال برگردم و خدمت کنم.

هافبک پیشین استقلال درباره علت جدایی از این تیم تصریح کرد: استقلال سه شنبه یک بازی مهم دارد و نمی خواهم با حرف زدن درباره جدایی از استقلال این تیم دچار حاشیه شود. اگر درباره استقلال حرف بزنم، تیم به هم می ریزد و این اتفاق باعث نتیجه نگرفتن تیم خواهد شد و من نمی خواهم چنین اتفاقی رخ دهد. مردم همه چیز را دیدند و می دانند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا پس از سه هفته حضور در تمرینات، از استقلال جدا شد، افزود: اگر روز اول که از کادرفنی سوال کردم، به من می گفتند من را نمی خواهند، من می رفتم. اما متاسفانه هر روز به من می گفتند به من نیاز دارند اما در رسانه ها چیز دیگری می خواندیم. متاسفانه این رفتارها قدیمی شده است و من تصمیم گرفتم تا با این شرایط در استقلال نمانم.

بختیار در پاسخ به این سوال که چرا بر خلاف عقیده هواداران که می خواستند او بماند و بجنگد، تصمیم به جدایی گرفته است، عنوان کرد: من برای به دست آوردن پیراهن استقلال سالها جنگیدم. در میانه فصل نیز جایگاهم را در ترکیب از دست دادم اما خدا را شکر می کنم که دوباره به ترکیب استقلال بازگشتم و توانستم جایگاه ثابتی در تیم داشته باشم. همین موضوع نشان می دهد بختیار برای به دست آوردن جایگاه در ترکیب تیم اهل جنگیدن است اما اتفاقات به شکل دیگری رخ داد و من مجبور به جدایی شدم. جدایی که هواداران به خوبی می دانند از آن تا چه اندازه ناراحت هستم و بر خلاف خواست قلبی ام بود.