پرسپولیس چه قدر بدهی دارد؟

حمیدرضا گرشاسبی درباره جلسه هیات مدیره و خبر استعفای خود اظهار داشت: جلسه خیلی خوبی بود.در این نشست درباره حضور قدرتمندانه در جام باشگاه های آسیا صحبت شدو علاوه بر این درباره مسایل مالی نیز در نشست صحبت شد.

 وی درباره ناراحتی زادمهر و صحبت های مربوط به کنار رفتنش خاطرنشان کرد: فعلا مشکل زادمهر حل شده است البته برای مدتی حساب وی مسدود شده بود. البته این مساله به این دلیل بود که امور مالیاتی اشخاصی را می شناسد که نامشان در هیات مدیره باشگاه ثبت شده است. وقتی پیگیری مطالبات صورت می گیرد لازم است که ما هم به صورت قانونی پاسخگو باشیم. امیدواریم با پیگیری های دکتر سلطانی فر وزیر ورزش این مشکل برطرف شود.

عضو هیات مدیره پرسپولیس درباره شکایت های مانوئل ژوزه و جلسه جمشیدی در سوئیس گفت:نمایندگان پرسپولیس در این باره پیگیر هستند ولی هنوز از نتیجه جلسه خبری نداریم. 

گرشاسبی درباره  اینکه آیا بدهی 68میلیاردی پرسپولیس درست است اذعان داشت: خیر. به خاطر جریمه هایی هم که شده ایم الان 90میلیارد بدهی داریم.وقتی پول ها را پرداخت نکنیم مرتب جریمه می آید و به بدهی اضافه می شود البته باشگاه درآمدی نداشته که مالیات به آن تعلق بگیرد.