میزبانی کرمانشاه در مسابقه های جام جهانی کشتی

با انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک بین استاندار کرمانشاه، رییس فدراسیون کشتی و اداره کل ورزش و جوانان استان، میزبانی کرمانشاه در مسابقات جام جهانی کشتی ۲۰۱۷ قطعی شد.

 

بعد از مسابقات المپیک و جهانی، مسابقات جام جهانی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. این مسابقات به صورت تیم به تیم با حضور ۱۰ تیم برتر دنیا هر سال در یکی از کشورهایی که درخواست میزبانی کنند، برگزار می شود که میزبانی مسابقات سال ۲۰۱۷ به ایران رسید.

مسابقات جام جهانی کشتی آزاد روز جمعه ۲۹ بهمن سالجاری در سالن شش هزار نفری امام خمینی (ره) کرمانشاه و با حضور هشت یا ۱۰ تیم برتر جهان برگزار می شود.

تیم های شرکت کننده روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۲۷ و ۲۸ بهمن به تدریج وارد کرمانشاه می شوند و مراسم وزن کشی نیز عصر روز ۲۸ بهمن برگزار خواهد شد.

ایران، آمریکا، روسیه، گرجستان، ترکیه، اوکراین، آذربایجان و کوبا هشت تیم اول کشتی جهان را تشکیل می دهند و رقابت های جام جهانی نیز احتمالا با حضور همین تیم ها برگزار خواهد شد.

مسابقات جام جهانی کشتی یک روزه بوده و از صبح تا شامگاه جمعه، ۲۹ بهمن به طول می انجامد.

با توجه به اهمیت این رقابت ها مطمئنا شاهد حضور برترین کشتی گیران دنیا که دارای عنوان در رقابت های المپیک و جهان هستند، خواهیم بود.