حضورم در استقلال تهران به صلاح تیم نبود

آرش افشین پس از پیروزی دو بر یک تیمش مقابل استقلال بیان کرد: بازی خوبی بود. نیمه اول موقعیت‌های زیادی داشتیم، اما استفاده نکردیم. نیمه دوم از موقعیت ها استفاده کردیم و پیروزی حق تیم ما بود.استقلال تیم بزرگی است که امیدوارم موفق باشد.

 
وی درباره اینکه انگیزه زیادی برای گل زدن در مقابل استقلال داشت، افزود: قسمت نبود اما مهم پیروزی تیم است.
 
افشین درخصوص شرایط این تیم در لیگ قهرمانان آسیا ادامه داد: تیم خوب و جوانی داریم، همین بازیکنان فصل قبل قهرمان شدند. امیدوارم در ادامه راه شرایط بهتری پیدا کنیم، تمام تیم‌ها مشکلات مالی دارند، استاندار قول حمایت داده است که امیدواریم در آسیا شرایط بهتری پیدا کنیم.
 
افشین درباره ناراحتی‌اش از جدایی استقلال عنوان کرد: دلخور نیستم، هواداران حامی اصلی من در استقلال بودند، از روز اول حمایتم کردند. دوست داشتم بیشتر برای آنها بازی کنم تا پاسخ محبت‌هایشان را بدهم اما قسمت نشد. تابع تصمیم کادر فنی بودم و در هر تیمی که بودم، به تصمیم کادر فنی احترام می‌گذاشتم، اما شرایطی پیش آمد که ادامه کار نه به صلاح من و نه به صلاح تیم بود. تا روز آخر هم در تمام جلسات تمرینی حضور داشتم.
 
بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان در پایان درباره اینکه تمام توافقات مالی قراردادش را دریافت کرد یا خیر، خاطر نشان کرد: برای پول به استقلال نیامدم که برای پول از این تیم بروم. روز اول هم این موضوع را به منصوریان گفتم. قرارداد من آماده بود که امضا کردم، با توافق هم جدا شدیم.