شمسایی: گیگز و مالدینی بچه محل‌هایم هستند

وحید شمسایی، ابتدا درباره پیروزی چهار بر سه تیمش مقابل دانشگاه آزاد در بازی دیروز اظهار کرد: ما در بازی دور رفت هم به دانشگاه آزاد باخته بودیم و به لحاظ روحی از حریف پایین بودیم. این زمین هم زمین باب میل ما نبود و ابتدا عقب افتادیم؛ تا آخر بازی هم نتوانستیم جبران کنیم اما در نهایت در ثانیه های پایانی خدا کمک کرد و توانستم گل برتری را بزنم. این گل را به آقای حلاجی مدیرعامل باشگاه تقدیم کردم چون واقعا حرص زیادی می خورد.

وی افزود: تیم ما در این بازی فشار زیادی آورد و انصافا دانشگاه آزاد هم خوب بازی کرد اما تجربه ما در نهایت چربید و سه امتیاز را از آن خودمان کردیم در حالی که در بعضی دقایق، قافیه را از دست داده بودیم. توپی هم که مصطفی ظریفیان وارد دروازه ما کرد، هر صد سال یک بار اتفاق می‌افتد و توپ بدون اینکه به زمین بخورد وارد دروازه شد. ما روزی ۵۰ بار این تمرین را می‌کنیم و تنها یک بار به گل تبدیل می‌شود پس این گل، استثنایی بود.

سرمربی بازیکن تیم تاسیسات دریایی همچنین درباره اینکه گفته می‌شود یکی از سکونشینان در بازی دیروز قصد داشت در تاکتیک پاورپلی در صورت رفتن توپ به سمت دروازه تاسیسات، وارد زمین شده و مانع از گل شدن توپ شود، گفت: من سر آن آدم را می‌برم. با همین صراحت به شما می‌گویم هر کسی این کار را در تیم من پیاده کند به بدترین شکل با او برخورد خواهم کرد. ما می‌گوییم بازی را بباز اما مردانه بباز. مطمئن باشید اگر روزی در تیم من چنین اتفاقی بیفتد، دیگر برای تاسیسات بازی نخواهم کرد حال می خواهد عمدی باشد یا سهوی. اگر عامل اتفاق دیروز را هم پیدا کنم، برخورد سنگینی با او خواهم کرد.

شمسایی همچنین در خصوص صعود یک پله‌ای تیمش با تفاضل گل در جدول رده بندی، بیان کرد:‌ برای ما جدول مهم نیست و به جز گیتی‌پسند که داستانش متفاوت است، بقیه تیم‌ها بالا و پایین می‌شوند. امروز با تفاضل، صعود کردیم اما همین که بردیم کافی است. هنوز راه ادامه دارد و تلاشمان را قطع نمی کنیم. تمرکز ما روی برد است و بقیه اش دست ما نیست. سه بازی را به تیم‌های پایین جدولی باخته‌ایم اما اگر برده بودیم الان صدر جدول دست ما بود. معتقدم تاوان اشتباهات ابتدای فصل را می دهیم چرا که چهار هفته است پشت سر هم می‌بریم و هیچ اتفاقی نمی‌افتد.

وی درباره التهاب زیادی که در بازی دیروز روی نیمکت تاسیسات دریایی به چشم می‌خورد، خاطرنشان کرد: به هر حال طبیعی است وقتی تیم عقب بوده، هر کسی دوست دارد کمک کند و به افراد داخل زمین انگیزه دهد. فکر می‌کنم مربیان بزرگی بالای سر مجموعه هستند و ما روی نیمکت اتحاد داریم.

آقای گل جهان در پایان درباره حضور در کنار بزرگان فوتبال جهان در تیم ستاره‌ها گفت: گیگز و مالدینی بچه محل‌هایم هستند و با هم قرار گذاشته‌ایم در بیروت باهم گل کوچک بازی کنیم! البته این را باید بگویم که من یکی دو بار هم در گذشته به چنین بازی‌هایی دعوت شده بودم اما به دلایلی که نباید بگویم، نرفتم. اما این بار نمی‌شد نروم. گفتیم می‌رویم و با پائولو و رایان باهم هستیم. ولی فرقی نمی‌کند چه کسانی آنجا هستند و من به عنوان نماینده ایران در این بازی شرکت می‌کنم.