حمایت مدیرالشحانیه از بازیکنان ایرانی تیمش

در شرایطی که زهیوی پس از یک بازی با تیم الشحانیه و ارسال یک پاس گل دچار مصدومیت از ناحیه کشاله شده است این مساله محاسبات ایگور استیماچ سرمربی این تیم را برهم زده است.

حسین جلال مدیر تیم در این باره می گوید: الشحانیه در کادر بازیکنانش، ستاره های زیادی ندارد و از این جنبه در مضیقه هستیم و به همین دلیل حضور زهیوی برای ما اهمیت بسیاری دارد و ما همه تلاش خودمان را می کنیم تا مصدومیت او هرچه سریع تر برطرف شود. البته زهیوی در دیدار آخر ما 30 دقیقه با وجود مصدومیت بازی کرد اما ما منتظر عبور او از مصدومیت و قرار گرفتنش در شرایط ایده آل هستیم. 

وی درباره مهرداد پولادی دیگر بازیکن ایرانی الشحانیه هم گفت: مهرداد پولادی جز خانواده الشحانیه و از جواهرات باشگاه محسوب می شود  و ما هرچه سریع تر قرارداد جدیدی با او خواهیم بستم تا حضور این بازیکن در جمع ما ادامه پیدا کند. چراکه پولادی بازیکنی خوش اخلاق، فداکار و کارآمد برای باشگاه ما بود و در پست های مختلف به مربیان ما کمک کرده است. 

الشحانیه که از لیگ پایین تر به جمع برگزیدگان آمده شرایط بهتری به نسبت اولین فصل حضور در لیگ ستارگان قطر دارد و در حال حاضر در رده دوازدهم این لیگ قرار گرفته است.