حمایت دین محمدی از ترکیب منصوریان

سیروس دین‌محمدی با اشاره به حضور بازیکنان جوان در ترکیب استقلال مقابل نفت آبادان گفت: وقتی بازی استقلال را تماشا کردم خوشحال شدم و به خودم افتخار می‌کنم. چون بازیکنانی را دیدم که از تیم‌های پایه به ترکیب اصلی استقلال رسیدند و ثابت شد که مربیان پایه زحمات زیادی می‌کشند.

وی افزود: عظیم کوک، مجید حسینی، امید نورافکن و محسن کریمی همه از زحمات مربیان پایه به اینجا رسیدند. همین حالا مربیانی مثل صاحب‌جمعی و اصغرخانی در تیم‌های پایه استقلال زحمت می‌کشند. مجید حسینی، نورافکن، عظیم گوک و محسن کریمی همگی از تیم جوانان به امید استقلال و سپس به بزرگسالان آمدند. شاید باور نکنید اما من عظیم گوک را از بین 200 بازیکن تستی انتخاب کردم و از این بابت خیلی خوشحال هستم.

مربی فصل گذشته تیم استقلال تأکید کرد: باید به تیم‌های پایه و بازیکنانش بها داد و پای آنها ایستاد و نتیجه گرفت. این‌ها سرمایه‌های باشگاه استقلال هستند و نباید آنها را ندید.

دین‌محمدی درخصوص اینکه علیرضا منصوریان چندی پیش عنوان کرد که به بحث پایه‌ها ورود نمی‌کند چون در آنجا ناهنجاری وجود دارد، گفت: منصوریان نباید این حرف را در مورد تیم‌های پایه استقلال می‌زد. اتفاقاً او باید نقاط مثبت را ببیند و اگر تیمش چند بازیکن ستاره را رو می‌کند، ثمره همین پایه‌ها است. این بازیکنان جوانی که دیروز بازی کردند از هوا که نیامدند. آنها از همین تیم‌های پایه به بزرگسالان رسیدند و به خاطرشان زحمات زیادی کشیده شده است.

وی درخصوص اینکه تحلیلش از بازی  استقلال چیست، گفت: چه تحلیلی بهتر که یک مشت جوان بهترین عملکرد را در استقلال داشته‌اند و به نظرم استقلال مزد اعتمادش به جوانها را گرفت.