نامه ای با مضمون فدایت شوم به کی روش ننوشتم

علی اکبر طاهری درباره برد تیم پرسپولیس برابر گسترش فولاد اظهار کرد: بازی خوبی شاهد بودیم اما متاسفانه داور قشنگی بازی را کاهش داد.

 
وی درباره اعتراضش به صحنه داوری تصریح کرد: صحنه های مشکوک بازی باید کارشناسی شود اما روند سوت زدن داور مشخص بود که با استرس و دلهره است. مسئولان باید توجه خاصی کنند. این نوع سوت زدن قشنگی فوتبال را از بین برد.
 
سرپرست باشگاه  پرسپولیس در مورد جذب مدافع جدید عنوان کرد: در مورد این مسائل فکر کرده‌ایم و باید همه جوانب بررسی شود. برای سعد ناطق بازیکن عراقی هم درخواست داده‌ایم و منتظر جواب هستیم.
 
وی در مورد اینکه تراکتوری‌ها گفته‌اند بازی‌هایشان با پرسپولیس باید همزمان باشد،بیان کرد:حساسیت بازیها از هم اکنون نیست و بازی های پایانی اهمیت خاصی دارد و سازمان لیگ برتر در روزهای آینده تصمیم می گیرد. 
 
سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره  پرونده مانوئل ژوزه و اینکه وکلای باشگاه دفاع کرده‌اند عنوان کرد: در حال حاضر دادگاه برگزار شده و رای در روزهای آینده صادر می شود. 
 
طاهری در مورد حضور مدیر برنامه های پولیانسکی در باشگاه و اینکه برانکو گفته است او را تاکنون نگه داشته ایم، گفت: طبق معمول مدیر برنامه ها و نمایندگان بازیکنان در باشگاه حضور پیدا می‌کنند و در مورد مسائل دیگر  هیچ گاه نظری نمی‌دهم.
 
سرپرست  باشگاه پرسپولیس درباره تکلیف بلیت فروشی بیان کرد: متاسفانه بلیت فروشیهنوز در اختیار ما قرار نگرفته است و باید کمک کنند. تاج هم دستور داده، اما هر روز که می‌گذرد درآمدهای ما از دست می‌رود. امیدوارم توجه خاصی کنند و ما هم با جدیت پیگیر این موضوع هستیم.
 
وی در پایان در مورد اینکه گفته می‌شود شما نامه‌ای با مضمون «فدایت شوم» به کی‌روش نوشته‌اید، خاطر نشان کرد: این ادبیات خوبی نیست و من هم نامه‌ای ننوشتم. کی روش با فدراسیون فوتبال کار می‌کند و به باشگاه پرسپولیس ارتباطی ندارد.