احمدزاده به طارمی چه گفت؟
هم تیمی های طارمی در پرسپولیس به خوبی می دانند روزی که گل می زند دوست ندارد تعویض شود. برانکو نیز مانند رفقای طارمی در پرسپولیس، در این 2 سال به خوبی با خلق و خوی مهاجم بوشهری تیمش آشنا شده است.

 او می داند مهدی وقتی گل می زند حتی اگر یک دقیقه به پایان کار مانده باشد، دوست ندارد از زمین بیرون برود.

در دیدار دیروز مقابل گسترش فولاد در روزی که پرسپولیس مانند هفته های اخیر تیم آماده ای نبود، مهدی طارمی یک گل 3 امتیازی برای تیمش به ثمر رساند تا فاصله 4 امتیازی با تراکتور حفظ شود. در دیدار امروز کار برای شاگردان برانکو گره خورده بود. به خصوص که آنها با چالش قضاوت عجیب احمد صالحى نیز مواجه بودند. قضاوتی که باعث شده بود ذهن بازیکنان پرسپولیس در زمین به هم بریزد.

طارمی در چنین وضعیتی هدیه ای 3 امتیازی به پرسپولیس داد و انتظار هر چیزی را داشت جز اینکه تا پایان در ترکیب 11 نفره تیمش باقی نماند. او زمانی که در دقیقه 91 با بالا رفتن تابلوی تعویض در حال ترک زمین بود، پرسپولیسی های نزدیک به او در زمین متوجه شدند طارمی از تصمیم برانکو راضی نبوده. طبق شنیده های ما از یکی از بازیکنان پرسپولیس، فرشاد احمد زاده که حس کرده بود طارمی ممکن است رفتاری تندی نشان دهد، تصمیم می گیرد به سرعت سمت او برود و جمله ای مهم به مهاجم پرسپولیس بگوید: «مهدی هیچ واکنشی نشون نده. رو به تماشاگرا دست بزن آروم برو بیرون.» طارمی با اینکه عصبانی بود به توصیه فرشاد احمدزاده عمل کرد اما نمی توانست خودش را خوشحال نشان بدهد. نگاه سردش به سامان نریمان جهان این موضوع را نشان می داد.

طارمی با گلزنی در دیدار دیروز 9 گله شد و فاصله خود را با ساسان انصاری در صدر جدول گلزنان به 3 گل رساند.