پیشکسوت کشتی:جام تختی انفرادی برگزار شود، جذاب تر است

علیرضا رضاییدر خصوص رقابت‌های کشتی جام تختی اظهار داشت: این دوره از مسابقات جام تختی به صورت تیم به تیم برگزار شد اما به نظر من باید تجدید نظری در نحوه برگزاری آن صورت بگیرد. مسابقات جام تختی یک برند در رشته کشتی به شمار می‌رود و قدیمی‌ترین تورنمنت ورزشی کشور است و من فکر می‌کنم اگر این مسابقات مانند گذشته به صورت انفرادی برگزار شود بهتر است. 

وی افزود: اگر این مسابقات در رده‌های پایین‌تر برگزار می‌شد، برگزاری آن به صورت تیم به تیم توجیه داشت اما ماهیت مسابقات به گونه ای است که اگر به صورت انفرادی برگزار شود، جذاب تر است.»

داره مدال نقره المپیک 2004 از این که حسن یزدانی و قاسم رضایی در زمان دریافت جایزه، پیراهن آتش‌نشان‌ها را پوشیدند، تمجید کرد و گفت: این یک حرکت بسیار زیبا و پسندیده بود و توقع از پهلوانان کشتی که ورزش ملی و پرافتخارترین ورزش ایران است، همین است که نسبت به مسائل پیرامون جامعه بی تفاوت نباشند. به هر حال، این حادثه دردناکی بود که رخ داد و این حرکت فدراسیون کشتی جای تقدیر و تشکر دارد.

رضایی با اشاره به این که بسیاری از کشتی‌گیران آتش نشان بوده‌اند و اظهار داشت: خیلی از بچه‌های آتش نشانی از جامعه کشتی هستند و در حال حاضر هم حداقل 15 کشتی گیر در آتش‌نشانی فعال هستند. چهره‌هایی مانند حسین اکبرنژاد که حالا خودش استاد است و آتش‌نشانی را تدریس می کند. احسان امینی و سعید امیری که قهرمان آسیا و همین مسابقات جام تختی هستند. چند تا از بچه‌های کرمانشاه، حسین مهدی‌نژاد و چند نفر دیگر هم آتش‌نشان هستند.