اعتراض مالک سیاه جامگان به اشتباهات داوری

محمدرضا عباسی در مورد شکست تیم فوتبال سیاه‌جامگان مقابل سایپا که با خطای هند به ثمر رسید، اظهار داشت: چه فایده؟ نمیگوییم بازی را می‌بردیم و حالا 3 امتیاز را از دست داده‌ایم ولی حداقل یک امتیاز را از ما گرفتند. شاید همین یک امتیاز، پایان فصل در ماندن ما در لیگ برتر، تأثیرگذار باشد. این ناعدالتی کِی می‌خواهد تمام شود؟ این اتفاق فقط هم گریبان تیم‌های ضعیف را می‌گیرد.

وی ادامه داد: در بازی با پرسپولیس هم اشتباه داوری رخ داد اما چقدر در بوق و کرنا شد و روی آن مانور دادند. رسانه‌ها هم به این موضوع پرداختند اما از بازی ما به راحتی گذشتند. اشتباه داوری در نتیجه دیدار پرسپولیس تأثیری نداشت اما نتیجه بازی ما را عوض کردند.

مالک باشگاه سیاه‌جامگان در پاسخ به این سؤال که آیا از داور دیدار مقابل سایپا شکایت کرد، گفت: چه پیگیری می‌خواهیم داشته باشیم؟ مگر قبلاً که پیگیری کردیم چه اتفاقی رخ داد؟ بازی را تجدید می‌کنند یا امتیاز ما را برمی‌گردانند؟

عباسی با انتقاد از حسین زرگر، داور دیدار سیاه‌جامگان مقابل سایپا تصریح کرد: این سومین یا چهارمین بازی بود که بلا سر ما آورد. او در دیدار مقابل ماشین‌سازی هم به ضرر ما سوت زد. زرگر در ثانیه 30 بازی برای تراکتورسازی پنالتی گرفت. مگر چنین چیزی ممکن است؟ فدراسیون هم واکنشی نشان نمی‌دهد. البته اگر من یا خداداد عزیزی حرفی بزنیم، ما را محروم و جریمه می‌کنند.

وی در پایان گفت: اگر قرار است شرایط به همین منوال باشد، بهتر است فوتبال را تعطیل کنند. اینطوری خودمان هم دوست نداریم در فوتبال بمانیم. ما به خاطر مردم مشهد و امام رضا (ع) تیم‌داری می‌کنیم اما با این شرایط ظاهراً می‌خواهند تیم‌های خصوصی را نابود کنند. سایپا تیم قابل احترامی است ولی تنها انتظار ما این است که عدالت اجرا شود و همه تیم‌ها را به یک چشم ببینند.