مقصران محرومیت استقلال مشخص شدند

محرومیت استقلال از نقل و انتقالات زمستانی و بسته شدن پنجره ژانویه برای این باشگاه از سوی فیفا اتفاق کوچکی نبود چون تمام برنامه های سرمربی برای تقویت تیم در آستانه بازی های مرگ و زندگی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا را نقش بر آب کرد.پیرو این اتفاق علیرضا منصوریان که با شوک بزرگی روبرو شده بود عصبانیتش را بروز داد و بدون این که نامی از کسی به عنوان مقصر ببرد با کدهایی که داد عملا شخصیت حقوقی مقصران را به طرفداران معرفی کرد.

منصوریان در این مصاحبه گفت:« قبل از این که افتخاری مدیرعامل استقلال شود این مسائل رخ داده و مسئولان حقوقی باشگاه این اتفاقات را می‌دانستند. استقلال فقط مدیرعاملش تغییر کرده اما این از چند سال پیش صادر شده و تعدد رای در فیفا باعث شد این اتفاق برای استقلال رخ بدهد. اتفاقا افرادی که از این موضوع خبر داشتند الان در باشگاه هستند».

سرمربی استقلال در حالی این صحبت‌ها را انجام داد که به صورت غیر مستقیم پندار توفیقی و محسن بزرگی را خطاب قرار داده است. منصوریان ادعا کرد کسانی که سال گذشته در کنار افشارزاده با بازیکنان قرارداد بستند(توفیقی سال گذشته مسئول نقل و انتقالات استقلال بود) از این موضوع خبر داشتند اما هیچ اقدامی برای جلوگیری از صدور حکم فیفا انجام ندادند ضمن این که افراد حقوقی باشگاه هم باید افتخاری را روشن می‌کردند.

به این ترتیب سرمربی استقلال خیلی ساده و به صورت حرفه‌ای نام مقصران این اشتباه بزرگ را لو داد کسانی که با غفلت خود در برخورد با شکایت های صورت گرفته به فیفا باعث شدند تا این باشگاه بزرگ ایران  با طرفداران پرشمارش هم از پنجره نقل و انتقالات محروم شود هم با یک آبروریزی بزرگ در مجامع بین المللی روبرو گردد.