پاسخ جهانبخش به تمجید گوچی

امشب در رقابت‌های جام حذفی هلند مسابقه داغ و تماشایی میان علیرضا جهانبخش و رضا قوچان نژاد، دو ستاره ایرانی به همراه تیم‌هایشان آلکمار و هرنفین برگزار می‌شود.

به خاطر این دیدار جذاب و تماشایی که دربی ایرانی‌های هلند است، علیرضا جهانبخش در مصاحبه با سایت رسمی هواداران هرنفین به تمجید از رضا پرداخته و گفته است: هت‌تریک رضا مقابل آیندهوون دستاورد بزرگی بود. زدن 3 گل به تیم بزرگی در بازی قبل اتفاق خاص و ویژه‌ای است. امیدوارم که او امشب مقابل ما نتواند هت‌تریک کند. 

وی افزود: به نظرم رضا می‌تواند در این فصل بهترین گلزن لیگ برتر هلند شود البته در این رقابت تعداد زیادی از مهاجمان هستند که رقیب اصلی او هستند و آنها هم این فرصت را دارند.

جهانبخش درباره اینکه آیا انتظار دارد مردم ایران این دیدار را دنبال کنند،گفت: بسیاری از مردم ایران امشب تمام سعی خود را خواهند کرد تا این بازی را به صورت مستقیم دنبال کنند. رضا یکی از محبوب‌ترین بازیکنان در ایران است.

علیرضا در پایان درباره تقابل با گوچی گفت: بازی مقابل رضا برای من ویژه و خاص است. اگرچه من با رضا دائما در تماس نیستم ولی وقتی به اردوی تیم‌ملی دعوت می‌شویم باهم به فرودگاه می‌رویم و باهم سفر می‌کنیم.

دیدار آلکمار با هرنفین در جام حذفی هلند امشب ساعت 23:15 برگزار می‌شود.